کد خبر: 570548
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۲۰:۳۶:۳۹
| |

خزعلی:

زیرساخت‌ها در آزادی برای حضور زنان فراهم است

​معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: برای حضور زنان در استادیوم آزادی برای تماشای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تلاش شده تا زیرساخت‌ها آماده و بازی خوب و سالمی برگزار شود.

زیرساخت‌ها در آزادی برای حضور زنان فراهم است
کد خبر: 570548
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۲۰:۳۶:۳۹

انسیه خزعلی درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای نخستین بار گفت: دولت جمهوری اسلامی می‌خواهد ضمن حفظ ارزش‌ها، همه شهروندان از حقوقی که دارند استفاده کنند به همین دلیل سعی می‌کند زیرساخت‌ها را آماده کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازی ایران و عراق هم تلاش شد زیرساخت‌ها در ورزشگاه آزادی آماده شود که البته بازی سالم و خوبی برگزار شد. حضور زنان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تصمیمی است که دولت و شورای تامین می‌گیرد و امیدواریم به نتیجه خوبی ختم شود.

معاون رئیس‌جمهور در پایان در پاسخ به این پرسش که شما در بازی ایران و عراق در ورزشگاه بوده و عنوان کردید فضا به نظر مهیاست، افزود: به عنوان مسئول وظیفه داشتم در مکان‌هایی که دختران حضور پیدا می‌کنند و دولت شرایط حضورشان را فراهم می‌کند، حضور داشته باشم و فقط شنونده نباشم، بلکه زوایای امر را ببینم تا اگر مشکلاتی هست از نزدیک لمس کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم به صورت غیررسمی وارد ورزشگاه شوم و همه بخش‌هایی که زنان باید استفاده می‌کردند را دیدم. شرایط خوبی فراهم شده بود، وسایل حمل و نقل و امکانات دیگر مانند حفاظت و امنیت بانوان فراهم بود. حتی به خاطر فاصله‌گذاری صدایی از بخش مردان به بانوان نمی‌رسید و آرامش خاطری برای بانوان که در حریم مناسب هستند، فراهم می‌کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها