کد خبر: 573262
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۴:۰۵:۱۴
| |

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

رئیسی عاشق خدمت است؛ نه شیفته قدرت

کسی حاشیه‌ای از دولت سیزدهم سراغ ندارد

امام جمعه موقت تهران گفت: بحمدالله پرچم در دولت سیزدهم در دست یکی از فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها قرار گرفته که عاشق خدمت است و شیفته قدرت نیست.

رئیسی عاشق خدمت است؛ نه شیفته قدرت
کد خبر: 573262
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۴:۰۵:۱۴

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: حماسه اربعین حسینی و حضور پرشور و گسترده زوار در این مراسم حائز اهمیت است و مسئله اربعین یک بار اخلاقی دارد که در تیریبون‌های جامعه ما مطرح می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در حدیثی که در روایت‌های شیعه و سنی آمده، گفته شده اگر انسان ۴۰ روز زندگی خود را بر محور رضای خدا قرار داده و از هوای نفس خود فرار کند، خداوند متعال چشمه‌های حکمت را از دل او می‌جوشاند و وقتی سخن می‌گوید این سخن تبدیل به بارش حکمت می‌شود.

صدیقی تصریح کرد: اربعین سمبل و نماد حیات شهید و نابودی مستکبر است. خداوند متعال می‌توانست اولین زائر را ۱۰ روز بعد از عاشورا به کربلای معلی برساند ولی سِری در این مسئله است که باید ۴۰ روز بعد از شهادت سیدالشهدا علیه‌الاسلام، جابر بن عبدالله انصاری بیاید و قبر بی‌نشان سیدالشهدا را نشان‌دار کند و این پرچم را در آنجا نصب کند تا به من و شما بگویند اگر ۴۰ روز، شب و روز زیر پرچم امامت و ولایت نفس کشیدید، بعد از چهل روز خودتان تبدیل به چشمه معرفت می‌شوید.

حجت الاسلام صدیقی گفت: بحمدالله پرچم در دولت سیزدهم در دست یکی از فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها قرار گرفته که عاشق خدمت است و شیفته قدرت نیست.

وی ادامه داد: یکی از برکات خداوند به دولت فعلی این است که امید را تا حد زیادی در دل مردم بازگرداند و حتی مخالفان این دولت نمی‌توانند انکار کنند که این دولت جهادی و در میدان است و کسی حاشیه‌ای از این دولت سراغ ندارد.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آقای رئیس جمهور در تمام حوادث مانند سیل‌ها، خود شخصاً در میدان حاضر شده و صرفاً پیام صادر نکرده و در کنار او وزیران دولت همواره حضور میدانی داشتند که این نکته برای مردم ما ایجاد دلگرمی و امید می‌کند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: دولت سیزدهم رقابت منفی با قوای دیگر کشور ندارد. زمانی که دولت سیزدهم کار خود را شروع کرد مشکلات زیادی از نظر تورم، خالی بودن خزانه و به هم ریختن اوضاع وجود داشت ولی در این مدت کارهای بزرگی در زمینه اقتصادی انجام شده و دولت در زمینه دیپلماسی خارجی نیز تحرکات بی‌سابقه‌ای داشته و در صادرات و واردات اقتصادی و مسائل مربوط به آن، آنچه را که توقع بود، انجام داده است.

صدیقی در پایان گفت: در این مدت دولت ۴۱ هیات ایرانی را به دیگر کشورها فرستاده و  ۲۸ هیات اقتصادی به ایران آمده‌ند و ۴۸ هیات برای مذاکرات اقتصادی سفر کردند و ۲۲۰سند بین المللی امضا شده و دو سند بین المللی عملیاتی شده که  یکی سند  ۲۵ ساله با چین و دیگری سند  ۲۰ ساله با روسیه است.  دولت هم  ۱۰۰ بازدید میدانی از ارگان ها داشته  است.

خبر در حال تکمیل می باشد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • چنمانده ارسالی در
    جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    البته واضح و مبرهن است هیییییییییچ ماست بندی هرگز نخواهد گفت که ماست من ترشه ! هرگز !

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    رئیسی اصلا قابل قیاس با شهید بهشتی ورجاعی وباهنر نیست ، اصلا با ان انسانهای مخلص قابل قیاس نیست. فرد دیگری را با رئیسی مقایسه کنید مثلا احمدی نژاد . ابراهیم رئیسی اصلا در تراز شهید بهشتی نیست . سواد وعدالت وشهامت و فکر بازی که شهید بهشتی داشتند اصلا در رئیسی نیست.

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    همروگفت یادش رفت بگه کارت ملی موقت هم ساختن واین خیلی خوبه همینجورپیش برن کم کم یادمیگیرن بدنه وتراشه دائمی بسازن.
    ودیگه ازکشورای دیگه لازم نیست واردکنن ودرساخت کارت ملی هوشمندوکارت سوخت وووو
    خودکفامیشن....

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها