نقدعلی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت روحانی است

یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس می گوید: در مجلس شورای اسلامی تعداد تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت آقای روحانی است، اما هیچ‌گاه تعامل دولت آقای رئیسی با مجلس کم نشده و تأثیری هم در انجام وظایفش نداشته است.

تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت روحانی است
کد خبر: 572931
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۱:۳۴:۵۵

محمدتقی نقدعلی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر نماینده اصلاح طلب مجلس درباره عملکرد دولت قبل و همچنین مطالبی که اخیرا از حسن روحانی منتشر شده، گفت: یکی از خصوصیات افراد ناکارآمد این است که فرافکنی می‌کنند و تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی نقدعلی را در ادامه می خوانید:

*دولت قبل نه تنها با محدودیتی مواجه نبود، بلکه اختیارات زیادی از سوی رهبر معظم انقلاب به آن داده شده بود و از همراهی و حمایت همه‌جانبه رهبر معظم انقلاب و مجلس شورای اسلامی نیز برخوردار بود.با وجود همه این اختیارات و حمایت‌ها، علاوه بر اینکه دولت آقای روحانی تعاملی با مجلس نداشت، در سطح کلان کشور نیز دولت و شخصِ آقای روحانی بنای کار کردن نداشتند.

*در زمان آقای روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد، اما از زمان آغاز به کار دولت آقای رئیسی، برای طرح‌های عمرانی مختلف تخصیص اعتبار شده و کار تکمیل این طرح‌ها آغاز شده است.

*نکته قابل توجه اینجاست که در مجلس شورای اسلامی تعداد تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت آقای روحانی است، اما هیچ‌گاه تعامل دولت آقای رئیسی با مجلس کم نشده و تأثیری هم در انجام وظایفش نداشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • حاجی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    بایدم اینطور باشه چون ادعاهای این دولت گوش عالم رو کر کرده بود
    ضمنا جناب رئیسی شاهکار میکنند نه. بهتر بگم لطف میکنن همه مار را پول دار و سرفراز کردن

  • حاجی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    کم کم املت هم برای ما افسانه میشه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها