منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی با علم به همه شرایط مملکت کاندیدا شد؛ نق نزند

چنان تصویری به دشمن می‌دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیس‌جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی‌دانستند و آمده‌اند که بی‌خود آمدند، یا می‌دانستند بنابراین نق زدن ندارد.

رئیسی با علم به همه شرایط مملکت کاندیدا شد؛ نق نزند
کد خبر: 572154
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۰۸:۵۰:۱۳

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست خبری خود با خبرنگاران نوک پیکان انتقادات را به سمت دولت قبل گرفت و مسئول همه نابسامانی‌ها و مشکلات را از زیرساخت‌های اینترنت تا گرانی و تورم را دولت گذشته دانست.

به گزارش منیبان، منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا و از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی، با انتقاد از نحوه صحبت‌های رئیس‌جمهور تاکید کرد که رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد بنابراین نق زدن ندارد.

بخش‌هایی از گفت‌وگوی حقیقت‌پور را در ادامه می‌خوانید:

*معتقدم آقای رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی دانستند و آمده‌اند که بی خود آمدند، یا می دانستند بنابراین نق زدن ندارد. مردم، از این ادبیات و فرار رو به جلو مسئولین خسته هستند.

*مقام معظم رهبری از همه دولت ها حمایت کرده اند، من هیچ دفاعی از دولت های گذشته ندارم ولی انتقادها باید در داخل خانه انقلاب مطرح شود بدون اینکه دشمن بفهمد. وقتی با دنیا صحبت می کنیم باید مقتدر و درست صحبت کنیم و نگوییم خزانه را خالی و با بدهی تحویل گرفته‌ایم.

*من معتقد هستم که این ادبیات غلط است و این نکته را به دوستان هم گفته ام. در داخل دولت، یک طیفی وجود دارد که سیستمی نیست در این طیف افراد موسوم به جریان پایداری یک آهنگی می زنند و همین ها هم در مقابل توافق برجام ایستاده اند. جلیلی یک حرفی می زند و وزیر خارجه یک حرف دیگر این طیف حتی در داخل خود دولت هم، هماهنگی ندارند؛ البته جریان پایداری با خروج وزیر کار از دولت کمی تضعیف شد.

*حتی در داخل مجلس هماهنگی ندارند، بیانیه صادر می کنند و می گویند در مورد فولاد مبارکه تخلف وجود دارد و تخلف ۹۰ هزار میلیارد تومان است، بعد رئیس کمیسیون تحقیق این گزارش را قبول نمی کند، اگر قبول نمی کنید چرا پخش شد؟ با این گزارش چرا آبرویمان را بردید؟ ما نمی گوییم با متخلف برخورد نکنید، برخورد کنید و شدیدا برخورد کنید اما شما می گویید که گزارش پخش شده درست نیست، با چه ادله ای؟

*با این گزارش ۱۰ نفر را متهم کردید در این مورد چندین بار مقام معظم رهبری تذکر داده اند که تا وقتی اتهام به شخصی وارد نشده و ثابت نشده، اعلام نکنید. یک تصویر از خودمان درست کرده ایم و خودزنی می کنیم. چنین تصویری به دشمن می دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید.

*خط قرمز نظام در مذاکرات را شورای عالی امنیت ملی تعیین می کند و همه هم باید تابع آن باشند نه این که یک نفر بگوید باید مذاکره شود و روزنامه کیهان چیز دیگری بگوید و جلیلی هم اعتقاد دیگری دارد همه باید بدانند چه چیزی می گویند. امروز شورای عالی امنیت ملی و رهبری در هر بحثی و در هر چیزی که خط بدهند، خط قرمز ما است حتی اشتباه هم گفته باشند باز هم خط قرمز ما همان است. جلیلی اگر مخالف است در شورای عالی امنیت ملی صحبت و بحث کند و نباید بیرون برای خودش نطق کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها