مجلس تکذیب کرد: نامه‌ای برای معرفی وزیر کار ارسال نشده

یک عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد: گمانه زنی هایی که برخی رسانه ها از آن خبر می دهند که دولت وزیر پیشنهادی کار را معرفی کرده نادرست است، زیرا تاکنون هیچ نامه ای از سمت دولت به مجلس ارسال نشده است.

مجلس تکذیب کرد: نامه‌ای برای معرفی وزیر کار ارسال نشده
کد خبر: 572013
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ۱۲:۴۱:۰۳

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: این گمانه زنی هایی که برخی رسانه ها از آن خبر می دهند که دولت وزیر پیشنهادی کار را معرفی کرده نادرست است، زیرا تاکنون هیچ نامه ای از سمت دولت به مجلس ارسال نشده است.

به گزارش تسنیم، علیرضا سلیمی با اشاره به خبر های منتشر شده درباره معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس از سمت دولت، اظهار داشت: هیچ نامه ای از سمت دولت برای معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس ارسال نشده است و همچنین این نامه باید در روز های صحن علنی به مجلس ارسال شود.

وی افزود: این گمانه زنی هایی که برخی رسانه ها از آن خبر می دهند نادرست است، زیرا تاکنون هیچ نامه ای از سمت دولت به مجلس ارسال نشده است.

همچنین شنیده ها حاکی از این است که به دلیل تقارن تعطیلات تابستانی نمایندگان با معرفی وزیر کار، دولت با مجلس توافق کرده است که این موضوع تا اتمام تعطیلات مجلس مسکوت بماند و در اولین جلسه علنی مجلس دولت نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار را به مجلس ارسال کند.

صبح امروز برخی از رسانه‌ها خبر داده بودند که دولت محمد مهدی زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها