امیر صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

سامانه‌های موشکی پدافند ارتش ارتقاء پیدا می‌کنند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ارتقاء سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده‌ نزدیک خبر داد.

سامانه‌های موشکی پدافند ارتش ارتقاء پیدا می‌کنند
کد خبر: 571927
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۲:۱۱:۵۸

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (پنج‌شنبه) در گفتگوی تلویزیونی ضمن تبریک سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: سامانه‌های راداری و موشکی کاملاً بومی پدافند هوایی ارتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای کشورمان تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند.

به گزارش مهر، وی با بیان این‌که نیروی انسانی تلاشگر، متخصص و باذکاوت، شالوده و اساس اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی ارتش است، افزود: کارکنان متعهد و ولایی پدافند هوایی ارتش در شبانه‌روز هر جنبشی در زمان را به‌صورت لحظه‌ای در فضای پیرامونی کشورمان رصد و پایش می‌کنند تا امنیت و آسایش هموطنانمان دچار خدشه نشود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رسانه‌ای شدن گوشه‌ای از توانمندی اقتدار پهپادی نیروهای چهارگانه‌ی ارتش در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، تاکید کرد: پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با مأموریت‌های مختلف رصد، تجسس، شناسایی، کشف، درگیری، انهدام و… با مجهزشدن به به‌روزترین تسلیحات بومی، اشراف کاملی بر منطقه دارند و به‌گونه‌ای انجام وظیفه می‌کنند که دشمن در کوتاه‌ترین زمان ممکن از چند جبهه غافلگیر می‌شود.

امیر صباحی‌فرد تعامل، هم‌افزایی و تبادل دانش در نیروهای مسلح کشورمان را شگرف و ارزشمند دانست و تصریح کرد: پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ید واحد در برابر دشمنان هستند و هر محاسبه اشتباه و تجاوزی را با مشتی کوبنده بر قلب سیاه دشمن پاسخ می‌دهند.

وی از ارتقا سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تحریم‌ها تبدیل به فرصت شد و اعتماد به نفس، تکیه بر توان داخلی و صدها مؤلفه اثرگذار، سازنده و ارزشمند دیگر موجب افزایش اقتدار دفاعی و ارتقا قدرت بازدارندگی کشورمان در عرصه بین‌المللی شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها