کد خبر: 570746
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ۰۷:۳۶:۳۱
| |

واکنش فرمانده پدافند ارتش به شایعات حضور هواپیماهای اسرائیل در خاک ایران

امیر صباحی‌فرد: دشمن وارد آسمان ایران شود خارج شدنش با خودش نخواهد بود/ امروز پهپادهای کشور مسلح و آماده دفاعند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در پدافند هوایی تمامی سامانه‌ها و تجهیزات بومی است و هیچ گلوگاهی در زمینه ساخت آن نداریم.

واکنش فرمانده پدافند ارتش به شایعات حضور هواپیماهای اسرائیل در خاک ایران
کد خبر: 570746
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ۰۷:۳۶:۳۱

امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در چهارمین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که با محوریت نیروی پدافند هوایی در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با اشاره به رشادت‌های نیروهای مسلح کشورمان در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از تصورات دشمنان نظام این بود که نیروی های مسلح کشورمان توانایی استفاده از تجهیزات و ادوات نظامی را ندارند درحالی که جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی به خوبی از این تجهیزات بهره بردند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اهمیت پدافند هوایی کشورمان تأکید کرد: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بارها به کشورمان تجاوز می‌کردند و این را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی های جوانان این مرزوبوم داریم.

وی به رزمایش پهپادی ارتش اشاره کرد و گفت: در این رزمایش پهپادهای نیروی هوایی ارتش بارها به پرواز درآمده و آخرین و به روزترین عملیات ها را با موفقیت انجام دادند.

صباحی فرد تصریح کرد: ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است به طوری‌که امروز پهپادهای کشورمان مسلح شده‌اند و آماده دفاع از کشور هستند.

وی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند و در همین‌جا من این نوید را به ملت متدین و انقلابی می‌دهم که فرزندان شما در پدافند ارتش تا پای جان در میدان دفاع از ملت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها