کد خبر: 500467
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۲۹:۳۹
| |

علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

حضور مردم در انتخابات برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است / یاد شهدا دسیسه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هموطنان عزیزمان با حضور آگاهانه در عرصه انتخابات حماسه‌ای آفریدند که قطعا برگ زرینی در تاریخ پر افتخار  انقلاب اسلامی است.

حضور مردم در انتخابات برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است / یاد شهدا دسیسه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده است
کد خبر: 500467
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۲۹:۳۹

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تا زمانی که یاد شهدای عزیز در این مملکت جاری باشد تمامی توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان سرانجامی نخواهد داشت.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم بمباران شیمیایی سردشت و با قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات سال 1400 نیروی پدافند، خاطرنشان کرد: دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل با تبلیغات منفی و جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات بودند که بحمد الله با فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همچنین بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه، وسوسه‌های شیطانی دشمنان به فراموشی سپرده شد.

وی، تصریح کرد: حضور با شکوه، تاریخی و به یاد ماندنی ملت غیور ایران پای صندوق‌های رای حتی در دوردست‌ترین مناطق، بیانگر تعهد و تعصب ملت قدرشناس، متدین و ولایی ایران اسلامی بود که به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفتند و با آمار بسیار خوشحال کننده‌ای سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر فرمایش فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند: برنده واقعی انتخابات مردم هستند، اظهار کرد: هموطنان عزیزمان با حضور آگاهانه در عرصه انتخابات حماسه‌ای آفریدند که قطعا برگ زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها