کد خبر: 564137
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۰۸:۴۸:۳۵
| |

یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

توقیف ۳ فروند شناور حامل ۱۳۷ میلیارد بار قاچاق در خلیج‌فارس

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۳ فروند شناور باری با کشف بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

توقیف ۳ فروند شناور حامل ۱۳۷ میلیارد بار قاچاق در خلیج‌فارس
کد خبر: 564137
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۰۸:۴۸:۳۵

سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر  اظهار داشت: مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، طی روزهای گذشته موفق شدند حین کنترل شناورهای عبوری طی عملیات‌های جداگانه در اسکله‌های بندر گناوه، عامری و دلوار ۳ فروند شناور تجاری حامل سوخت و کالای قاچاق مظنون شده و آن‌ها را متوقف کنند.

به گزارش فارس، فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناوران توقیف شده، ۴ دستگاه موتور شناورهای دریایی بزرگ با قدرت اسب بخار بالا به مارک‌های میتسوبیشی و یانمار، یک هزار و ۹۴۰ عدد لوازم جانبی موبایل و ۸ هزار لیتر سوخت به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۵ متهم به اتهام حمل بار قاچاق، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۳۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

شرفی خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان جهت مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ی شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها