کد خبر: 562949
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۰۳:۰۵:۰۰
| |

حسینعلی نیری:

آیت‌الله گیلانی حکم اعدام فرزندان منافق خود را صادر نکرد

بچه‌های ایشان کارشان به زندان نکشید و در درگیری کشته شدند.

آیت‌الله گیلانی حکم اعدام فرزندان منافق خود را صادر نکرد
کد خبر: 562949
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۰۳:۰۵:۰۰

حجت‌الاسلام‌والسملین حسینعلی نیری رئیس دادگاه انتظامی قضات درباره آیت‌الله محمد محمدی گیلانی اولین حاکم شرع و رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی گفت:

به گزارش مرکز اسناد انقلاب اسلامی، فرزندان آیت‌الله گیلانی دوتایشان در زمین منافقین فعالیت می‌کردند. خب این‌ها در آن درگیری‌ها کشته شده بودند. شایعه شده بود که ایشان حکم اعدام بچه‌هایش را داده. این دروغ بود. بچه‌های ایشان کارشان به زندان نکشید و در درگیری کشته شدند. منتها شایعه کرده بودند که ایشان حکم اعدام داده است. در تاریخ نداریم که پدری حکم اعدام بچه‌اش را بدهد. عده‌ای می‌خواستند از این موضوع سوءاستفاده کنند و بگویند ایشان اینقدر آدم قسی‌القلبی است که حکم اعدام بچه‌هایش را داده، از آن طرف عده‌ای می‌گفتند چه آدم اخلاقمداری است که این‌طور کرده. بعضی‌ها می‌گفتند ایشان چقدر انقلابی است که حتی حکم اعدام بچه‌هایش را هم داده است. در حالی که این مطلب دروغ بود. بچه‌های ایشان دستگیر نشدند که محاکمه و اعدام شوند.

ایشان فقط می‌گفت: من چه کنم بچه‌هایم به این سرنوشت گرفتار شدند؟ من اجازه ندارم حتی برای این‌ها گریه کنم که فردای قیامت خدا به من بگوید برای این بچه منافق چرا گریه کردی؟ خیلی به آدم فشار می‌آید که انسان فرزندش در راه باطلی کشته می‌شود و انسان باید خودش را نگه دارد که گریه هم نکند چون خدا از من سؤال کند که چرا برای فرزند منافقت گریه کردی؟


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها