ماجرای خودکشی یک عضو گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف

یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در کمپ موسوم به اشرف 3 این گروهک در مانزا مستقر بوده، بنابر اعلام سایت اشرف نیوز به دلیل فشارهای روحی و روانی و فضای ایجاد شده در کمپ، اقدام به خودکشی کرد.

ماجرای خودکشی یک عضو گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف
کد خبر: 528422
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۰۸:۲۵:۰۲

اخیرا یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در کمپ موسوم به اشرف 3 این گروهک در مانزا مستقر بوده است به دلیل فشارهای روحی و روانی و فضای ایجاد شده در کمپ پس از مرگ 20 نفر از اعضای این گروهک بر اثر کرونا و عدم رسیدگی این گروهک به وضعیت بهداشتی و سلامتی افراد مستقر در این کمپ اقدام به خودکشی (زدن رگ دست راست خود) کرده و در حال حاضر در بیمارستان مادر ترزا در تیرانا تحت مراقبت های ویژه بستری است.

فارس به نقل از سایت اشرف نیوز در آلبانی، نوشت: براساس این خبر حسن حیرانی مدیر انجمن آسیلا ( انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) در نامه‌ای به « ادی راما» نخست وزیر آلبانی، تاکید کرده است: از طرف همه اعضای انجمن از شما خواهشمندیم ضمن بررسی هرچه سریعتر این موضوع، دستوری صادر فرمایید که بر مبنای آن گروهک تروریستی منافقین نتواند ضوابط تشکیلاتی و غیر انسانی این گروهک را بر اعضاء اعمال کند. ضوابطی که ناقض حقوق بشر و قوانین البانی است.

همچنین بررسی‌های خبرنگار اشرف نیوز نشان می‌دهد که گروهک منافقین با فشار به اعضای خانواده این فرد، آنها را مجبور کرده اند که بگویند وی در بیمارستان روانی بستری شده است.

گفتنی است هفته قبل گزارشی در خصوص وضعیت بحرانی اعضای مستقر در کمپ گروهک منافقین و مرگ 20 نفر از اعضای این گروهک در یک ماه اخیر در سایت خبری اشرف نیوز منتشر شده بود. همچنین در آینده ای نزدیک اخبار، اسناد و مدارک دقیقی از جنایات این گروهک و رصد دقیق اقدامات آنها در سایت اشرف نیوز منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها