کد خبر: 560728
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۲:۱۴:۵۳
| |

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

التهابات بازار ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی را نشان داده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که تشکیل وزارت تجارت و امور بازرگانی یک ضرورت است و در ماه‌های گذشته التهابات بازار نشان داده که ضرورت دارد این مساله انجام شود.

التهابات بازار ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی را نشان داده است
کد خبر: 560728
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۲:۱۴:۵۳

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت در رابطه با تشکلیل وزارت بازرگانی گفت: طرح تشکیل وزارت تجارت و امور بازرگانی در مجلس قبل از این دولت مطرح بوده، تصویب شده به شورای نگهبان رفته، این شورا ایراد گرفته و الان در کمیسیون اجتماعی است و نظر دولت را خواستند و روز گذشته بحث مجلس این بود که دولت لایحه دهد تا مجلس این لایحه را در اولویت قرار دهد تا وزارت صنایع و معادن و وزارت بازرگانی را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: براساس بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که این یک ضرورت است و در ماه‌های گذشته التهابات بازار نشان داده که ضرورت دارد این کار انجام شود. لازم است از مجلس تشکر کنم در بحث استیضاح وزیر همکاری داشتند در کمیسیون صنایع بسیاری از استیضاح‌کنندگان قانع شدند و بعد به کل استیضاح را پس گرفتند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور روز پنجشنبه دیداری با اعضای کمیسیون اصل نود دارند که مباحث مختلفی مطرح خواهد شد. با مجامع استانی هم پیش‌تر جلسه داشتیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها