کد خبر: 559309
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۶:۴۶:۰۰
| |

این متهم امنیتی اطلاعات موشک‌های سپاه را به FBI فروخته بود!

جلسه محاکمه سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه ۱۵ انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

این متهم امنیتی اطلاعات موشک‌های سپاه را به FBI فروخته بود!
کد خبر: 559309
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۶:۴۶:۰۰

دیروز چهارمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه ۱۵ انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

​در ابتدای جلسه، قاضی صلواتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شهید سلیمانی و شهدای حسینیه شیراز، بیان کرد: مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، آغاز چهارمین جلسه از محاکمه متهم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و با حضور مستشار دادگاه وکیل متهم و نماینده دادستان را علنی اعلام می‌کنم.

وی افزود: در سه جلسه گذشته دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست متهم را قرائت کرد، لذا در این جلسه نیز از آقای اعتمادی درخواست دارم تا با حضور در جایگاه به قرائت ادامه کیفرخواست متهم جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر بپردازد.

در ابتدای این جلسه از دادگاه، اعتمادی نماینده دادستان با حضور در جایگاه، ادامه کیفرخواست را قرائت کرد.

نماینده دادستان گفت: یکی دیگر از اقدامات متهم جمشید شارمهد افشای اطلاعات طبقه بندی شده در خصوص اطلاعات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق انجمن پادشاهی ایرانیان بود که در این رابطه قصد داشت آدرس و مختصات ۱۰ سایت موشکی سپاه پاسداران را افشا کند.

وی افزود: متهم در اقاریر خود اعلام کرد که اطلاعات ده آشیانه سپاه قرار بود به ما به فروش برسد، اطلاعات مختصات موشکی سپاه را برای سازمان اف بی آی بردم اما آن‌ها رغبتی به صحبت‌های من نشان ندادند؛ لذا پس از این واقعه ۲ مورد از اطلاعات را در تلویزیون تندر منتشر کردم اما با این حال کسی حاضر نشد این اطلاعات را از ما بخرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها