آقای بادامچیان! شما شما نظام را زیر سوال می‌بری یا میرحسین را ؟

آقای بادامچیان! شما شما نظام را زیر سوال می‌بری یا میرحسین را ؟
کد خبر: 555537
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۰۳:۲۰:۰۰

احمد زیدآبادی نوشت:

اسدالله بادامچیان از سران حزب مؤتلفۀ اسلامی در گفتگو با روزنامۀ جوان، مهندس میر حسین موسوی را از همان ابتدای کارش"مهرۀ پرورش یافته و خارجی" معرفی کرده است.

این بهتان قبل از اینکه جانب میرحسین را بگیرد؛ اتهامی علیه کلیت نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا نظامی که نخست‌وزیر دوران جنگ و فردِ مورد وثوق کامل و حمایت قاطعِ رهبر وقت و دیگر ارکان قدرتش، از همان اول کار مهرۀ پرورش یافته خارجی بوده است؛ دیگر با کدام ادلّه می‌توان به سایر اجزاء و مقام‌های دیگرش کوچکترین اعتمادی داشت و آنها را مهره‌های پرورش یافتۀ دست خارجی‌ها ندانست؟

قاعدتاً مدعی‌العموم که طرح برخی انتقادها را تحت عنوان "تبلیغ علیه نظام" مورد پیگیرد قضایی قرار می‌دهد، در این مورد هم باید وارد عمل شود و از آقای بادامچیان بپرسد که با تکیه بر کدام اسناد و مدارک "آبروی نظام" را به باد داده است؟

تجربه گذشته اما نشان می‌دهد که مدعی‌العموم در مقابل بهتان‌های این قبیل افراد اقدامی نمی‌کند. بنابراین به نظرم اگر وکلای جناب مهندس موسوی با طرح شکایتی در دادگستری علیه آقای بادامچیان موضوع را پیگیری کنند، حداقل وعدۀ رئیس قوۀ قضائیه برای رسیدگی یکسان به شکایت "افراد انقلابی و غیرانقلابی" به محک آزمون گذاشته خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها