کد خبر: 550867
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۹:۲۹
| |

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه:

حکم احمدرضا جلالی صادر شده؛ ایشان درخواست بازنگری کرده

سخنگوی وزارت خارجه گفت که احمدرضا جلالی به جرم جاسوسی مدت‌هاست در ایران دستگیر و حکمش صادر شده و درخواست بازنگری کرده که در حال بازنگری است و خسارات عمده‌ای هم زده است.

حکم احمدرضا جلالی صادر شده؛ ایشان درخواست بازنگری کرده
کد خبر: 550867
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۹:۲۹

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه گفت که احمدرضا جلالی به جرم جاسوسی مدت‌هاست در ایران دستگیر و حکمش صادر شده و درخواست بازنگری کرده که در حال بازنگری است و خسارات عمده‌ای هم زده است. 

به گزارش فارس، سعید خطیب زاده درباره وضعیت حمید نوری و ارتباط آن با پرونده احمدرضا جلالی و درخواست وزارت خارجه سوئد از عدم سفر شهروندان سوئدی به ایران بیان کرد: جلالی به جرم جاسوسی مدت‌هاست در ایران دستگیر و حکمش صادر و درخواست بازنگری کرده که در حال بازنگری است و خسارات عمده‌ای هم زده است. این‌که درباره نوری طراحی می‌شود و گروهک شکست خورده منافقین دامی را پهن می‌کند و شاهد می‌آورد و دادگاه را سیاسی می‌کند و دولت سوئد اجازه می‌دهد و سیاسی می‌کند، شک ما را برمی‌انگیزد که چگونه این اتفاقات رخ می‌دهد.

خطیب‌زاده تصریح کرد: این‌ها هیچ ارتباطی به هم ندارند و اگر هست طرف سوئدی می‌خواهد این ارتباط را برقرار کند. دادگاه نوری صلاحیت نداشته و حقوق اولیه‌ آقای نوری رعایت نشده است. متاسفانه دولت سوئد توجه نکرده وباید هر چه زودتر به مسیر درست برگردد. فکر نکند با این گروکشی‌ها موضوع جلالی فراموش می‌شود. موضوع احمدرضا جلالی جاسوسی است و در مسیر درست خود، پیگیری می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها