محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی:

مذاکرات تمام شده است/ به تمامی سوالات آژانس در خصوص مکان‌های ادعایی پاسخ داده‌ایم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما به تمامی سوالات در خصوص مکان‌های ادعایی پاسخ داده‌ایم؛ دو مرتبه هم جلسه داشتیم و جلسه سوم هم به زودی در تهران تشکیل خواهد شد و مذاکرات در حال پیشرفت است.

مذاکرات تمام شده است/ به تمامی سوالات آژانس در خصوص مکان‌های ادعایی پاسخ داده‌ایم
کد خبر: 549435
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۱:۴۷:۳۷

محمد اسلامی در جریان راهپیمایی روز قدس در پاسخ به این سوال که آینده مذاکرات وین را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: مذاکراتی دیگر باقی نمانده است؛ مذاکرات تمام شده است. مذاکرات در چهارچوب توافق برجام بوده و مشکلاتی است که آمریکا ایجاد کرده و خودش باید این مشکلات را رفع کند چرا که تمامی رفتارهایشان خلاف توافق بوده؛ خودشان از برجام خارج شدند و خودشان امضایشان را پاره کردند، امروز هم اگر می‌خواهند به توافق بازگردند باید همه مواردی را که نقض کردند، اعاده کنند. 

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه ایران به تمامی پرسش‌های آژانس در خصوص ۴ مکان ادعایی پاسخ نداده است، گفت: ما به تمامی سوالات در خصوص مکان‌های ادعایی پاسخ داده‌ایم؛ دو مرتبه هم جلسه داشتیم و جلسه سوم هم به زودی در تهران تشکیل خواهد شد و مذاکرات در حال پیشرفت است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها