کد خبر: 547355
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

پرویز سروری، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

معتقدیم رویکرد مجلس یازدهم بسیار خوب بوده/ مجلس در طرح شفافیت آرای نمایندگان به جمع‌بندی می‌رسد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: معتقدیم که رویکرد مجلس بسیار خوب بوده، عملکرد خوبی داشته اما می‌توانست بهتر از این هم عمل کند.

معتقدیم رویکرد مجلس یازدهم بسیار خوب بوده/ مجلس در طرح شفافیت آرای نمایندگان به جمع‌بندی می‌رسد
کد خبر: 547355
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۱۰:۳۰:۰۰

پرویز سروری، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا شورای ائتلاف برنامه‌های خود را برای انتخابات آینده تدوین کرده است یا خیر، گفت: جلسات شورای ائتلاف بعد از برگزاری آخرین انتخابات به طور منظم برگزار می‌شود، همچنین هر دو هفته یک بار هم شورای مرکزی و هیئت اجرایی جلسات خود را برگزار می‌کنند. امروز موضوعات آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را انجام داده‌ایم و مجامع استان‌ها، کانون‌ها، مجموعه‌های شهرستان‌ها هم در حال بررسی هستند که بعد از تکمیل شدن این موضوعات برای برنامه‌های بعدی آماده می‌شویم. 

به گزارش ایلنا، وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره عملکرد امروز مجلس چیست، گفت: این سوال کلی بوده و سوالی نیست که با خوب و بد جواب دهیم. بستگی دارد که کدام عملکرد مجلس مدنظر است. معتقدیم، رویکردهای مجلس، بسیار خوب بوده، در عمل خوب عمل کرده اما می‌توانست بهتر از این هم عمل کند.  

سروری تصریح کرد: به اعتقاد ما، تقویت فراکسیون‌های مجلس می‌تواند در تقویت عملکرد مجلس موثر باشد. احساس ما بر این است که مجلس امروز، با روحیه و نشاط انقلابی است و در کل نگاه آن، کمک به دولت است. اما نمایندگانی، به عملکرد دولت انتقاد دارند. در نهایت آنکه فکر می‌کنیم آن چیزی که مردم از دولت، مجلس، قوه قضائیه و همه دستگاه‌ها توقع دارند، هم‌افزایی فراگیر است تا ان‌شاالله عملکرد هر روزشان در حل معضلات و مشکلات مردم بیشتر جلوه‌گر باشد.  

وی درباره این سوال که آیا مجلس طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس را تصویب می‌کند یا خیر گفت: برداشت من این است که حتماً این موضوع در مجلس به جمع‌بندی می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها