کد خبر: 542056
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۸:۴۳:۲۹
| |

سروری:

شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم تحقق تعهدات شهرداری تهران در گذشته نسبت به کهریزک گفت: شهرداری تهران به دلیل تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است.

شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است
کد خبر: 542056
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۸:۴۳:۲۹

همزمان با هفته منابع طبیعی، آیین درختکاری با حضور پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران، علی کلهر شهردار کهریزک و سایر مسئولان در شهر کهریزک برگزار شد.

به گزارش فارس، پرویز سروری در این مراسم گفت: باتوجه به استقرار مرکز پسماند آرادکوه در مجاورت شهر کهریزک و تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، شهرداری تهران ملزم به  ارائه خدمات بیشتر به کهریزک می‌باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه تاکید کرد: در سال آینده به طور جدی پیگیر تخصیص اعتبار و ارائه خدمات عمرانی در ازای جبران خسارات ناشی از تحمیل مشکلات همجواری مرکز پسماند به شهر کهریزک خواهم بود و شهرداری تهران باید به تعهدات گذشته و برنامه‌های آتی اهتمام ورزد.

علی کلهر شهردار کهریزک نیز در این مراسم با اشاره به معضلات تحمیل شده از سوی پایتخت به کهریزک تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته، تمامی تعهدات شهرداری تهران در شهر کهریزک عملیاتی نشده است لذا با وجود پیگیری‌های مکرر مدیریت جدید شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، امیدواریم شاهد تحقق وعده‌های شهرداری تهران در شهر کهریزک باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها