کد خبر: 546962
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۱:۱۹:۰۸
| |

خدائیان، سخنگوی قوه قضاییه:

درباره بیانه زنان سینماگر معترض، کسی شکایتی نکرده است

پاسخ استعلام‌ها برای شناسایی مقصران حواشی بازی ایران و لبنان هنوز واصل نشده است

سخنگوی قوه قضایه گفت: در رابطه با خشونت علیه بازیگران زن کسی تاکنون شکایتی نکرده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است.

درباره بیانه زنان سینماگر معترض، کسی شکایتی نکرده است
کد خبر: 546962
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۱:۱۹:۰۸

ذبیح‌الله خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه درباره این که آیا پرونده‌ای در رابطه با خشونت علیه بازیگران زن تشکیل شده است یا خیر، گفت: کسی تاکنون شکایتی نکرده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است. در رابطه با مباحث منافی عفت، هرگونه تحقیق از سوی دستگاه قضا ممنوع است مگر اینکه شاکی داشته باشد یا جرم‌مشهود باشد اما چون شکایتی نشده دستگاه قضایی هم ورودی نکرده است و اگر شکایتی صورت گیرد، قوه قضائیه ورود می‌کند.

به گزارش ایلنا، خدائیان درباره این که پس از اتفاقاتی که در جریان بازی ایران و لبنان رخ داد، رئیس‌جمهور دستور برخورد با آمران این اتفاقات را دادند، در برخی از خبرها هم آمد که بلیط فروشی جعلی صورت گرفته است؛ آیا برخوردی با آمران شده و افرادی در این زمینه بازداشت شده‌اند، بیان کرد: این مشکلی بود با بی تدبیری اتفاق افتاد که رئیس‌جمهور و دادستان بلافاصله ورود کردند و دستور رسیدگی دادند از همین رو پرونده‌ای در  دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل‌شده است جهت شفافیت در شناسایی عوامل واقعه استعلاماتی شده تا مشخص شود قصور و تقصیری متوجه مسئولی بوده یا خیر.

وی ادامه داد: تا امروز پاسخ استعلامات واصل نشده است، قطعا اگر احراز شود با تکمیل پرونده، با مسئولان مقصر متناسب با قصورشان برخورد صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها