حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا:

تطهیر قالیباف از طریق اتهام زدن به شهید سلیمانی ناجوانمردانه است

یک چهره اصول‌گرا می‌گوید: توئیت اخیر دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس، بسیار اشتباه و غلط بود و به عبارتی عذر بدتر از گناه بود.

تطهیر قالیباف از طریق اتهام زدن به شهید سلیمانی ناجوانمردانه است
کد خبر: 539151
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ۱۰:۱۲:۲۵

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا  در واکنش به توئیت محمد سعید احدیان ( دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس قالیباف) مبنی بر اینکه قالیباف در ماجرای فایل صوتی سکوت کرد، گفت: به نظر می‌رسد که به‌ منظور تضعیف سپاه و همچنین حمله به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سناریویی به اجرا گذاشته شده است. در اینجا تکلیف دوستان نزدیک شهید سلیمانی افرادی نظیر قالیباف، فرماندهان سپاه و همچنین خود عزیز جعفری که صدایش در این نوار پخش شده، این است که افکار عمومی را روشن کنند و اجازه ندهند چنین هجمه‌ای به شهید سلیمانی وارد شود.

به گزارش منیبان، او افزود: به نظر بنده توئیت اخیر محمد سعید احدیان، بسیار اشتباه و غلط بود و به عبارتی عذر بدتر از گناه بود. توئیت مذکور تطهیر قالیباف از طریق اتهام زدن به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سپاه است که این ناجوانمردانه، محسوب می‌شود؛ به نظر می‌رسد قالیباف باید سریعاً نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دهد.

کنعانی مقدم در پاسخ به این گمانه که به نظر می‌رسد قالیباف با اصولگرایان به مشکل برخورده است، تصریح کرد: قالیباف قطعاً خودش دنبال خط مشی اصولگرایی نوین و نواصولگرایی است و با آن بخش سنتی اصولگرایان و اصولگرایان انقلابی، فاصله زیادی گرفته است. به نظر می‌آید برخورد با قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد نه به عنوان یک شخص یا شهردار سابق.

قالیباف برای حفظ آبروی مجلس هم شده، باید پاسخگو باشد

این چهره اصولگرا خاطرنشان کرد: بالاخره جایگاهی که در حال حاضر قالیباف دارد، باید حفظ شود و اگر چنین مسائلی در رابطه با او صحت دارد، قطعاً یا قوه قضائیه باید ورود پیدا کند یا دستگاه‌هایی که الان، مورد اتهام قرار گرفته‌اند اما باید مراقب بود مسائلی که در افکار عمومی مطرح می‌شود، باعث از بین رفتن اعتماد عمومی مردم که سرمایه اجتماعی نظام هستند، نشود و این اعتماد عمومی روز به روز تقویت شود. نکته قابل توجه این است که قالیباف برای حفظ آبروی مجلس هم شده، باید پاسخگو باشد.

قالیباف مخالفان زیادی در کشور دارد

کنعانی مقدم در توضیح اینکه کدام جریان حمله به قالیباف را شروع کرده است، یادآور شد: قالیباف مخالفان زیادی در کشور دارد و انواع و اقسام مخالفان را هم دارد، از حزب‌اللهی گرفته تا اصلاح‌طلب، ضد انقلاب، سلطنت‌طلب، احمدی‌نژادی و غیره. بهرحال وقتی اینها دست به دست هم می‌دهند و تهاجم می‌کنند، چندان با هم فرقی ندارند و سعی می‌کنند اهداف خودشان را دنبال کنند و هدف را مورد شلیک قرار می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها