کد خبر: 530512
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۷:۱۳:۲۴
| |

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی سپاه:

قاسم سلیمانی ها در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شوند

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی سپاه، از دست دادن حاج قاسم را نوعی خلاء مدیریتی و فرماندهی دانست و گفت: سپاه در میدان تربیت نیروی جهادی برنامه دارد و قاسم سلیمانی های زیادی در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شود که تاریخ از آنان یاد می کند.

قاسم سلیمانی ها در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شوند
کد خبر: 530512
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۷:۱۳:۲۴

سردار سعید محمدی، حاج قاسم سلیمانی را دارای شخصیت چندوجهی دانست و اظهار کرد: شخصیتی همانند سردار سلیمانی در میان مسئولان کمتر دیده می شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ار جنبه های نظامی یک فرمانده کاملا استراتژیک و در میدان بود، تصریح کرد: مردم داری و مردم یاری و مردم دوستی حاج قاسم نیز سرآمد بود.

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه، با اشاره به ذهنیت مردم نسبت به شرایط خاص شخصیت های نظامی، گفت: سردار سلیمانی در صحنه های نبرد شخصیتی سخت و محکم داشت و مصداق «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ» بود، اما در عرصه مردم یاری «رُحَماءُ بَینَهُم» را معنا کرد.

محمدی، با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره در میان مردم بود، عنوان کرد: مردم دوستی ایشان بیش از جنبه نظامی خاطره انگیز است و مردم هرگز چنین شخصیت هایی را فراموش نمی کنند؛ اگرچه دو سال از شهادت سردار دل ها گذشته، اما تاریخ سال ها و قرن های بعد از ایشان اسطوره سازی خواهد کرد.

وی گفت: سپاه در میدان تربیت نیروی جهادی برنامه دارد و قاسم سلیمانی های زیادی در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شوند که تاریخ از آنان یاد می کند.

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه شهید حججی ها را تربیت یافته مکتب حاج قاسم دانست و بیان کرد: در جریان رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ گوشه ای از توانمندی های دفاعی سپاه به نمایش گذاشته شد و اقتدار خودمان را در نبرد هیبریدی به دنیا نشان دادیم و تحلیلگران خارجی به این اقتدار و توان اذعان دارند؛ اابته همه این دستاوردها به برکت خون شهدا و ولایت ایجاد شده و باید علاوه بر حوزه های نظامی و دفاعی و امنیتی در عرصه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نیز پیشران باشیم.

وی امیدآفرینی را محور بیانات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم دانست و متذکر شد: سپاه یکی از بازوان اصلی تحقق فرامین رهبری به ویژه در گام دوم انقلاب است و لذا کادرسازی و بصیرت افزایی و ارتقای توانمندی های دفاعی و امنیتی و تربیت نیروهای جهادی را در دستور کار داریم.

محمدی، فعالیت های سپاه در حوزه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی را جلوه ای از مردم داری و مردم یاری دانست و اضافه کرد: سپاه علاوه بر کمک رسانی به دولت در مدیریت حوادث و بلایای طبیعی، به عرصه های موشکی و پدافندی و هوا و فضا نیز ورود کرده و موفقیت های زیادی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها