کد خبر: 530200
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۲:۲۷:۴۱
| |

سردار سرتیپ علی فدوی،جانشین فرمانده کل سپاه:

سرریز توانمندی‌های نظامی تمامی مشکلات ایران را حل می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار این که وضعیت کنونی اقتصادی و فرهنگی کشور در شان ملت ایران نیست ، گفت : یقین کنید امروز سرریز ذره‌ای از توانمندی‌های نظامی همه مشکلات ایران را حل‌وفصل می‌کند.

سرریز توانمندی‌های نظامی تمامی مشکلات ایران را حل می‌کند
کد خبر: 530200
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۲:۲۷:۴۱

سردار سرتیپ علی فدوی روز دوشنبه در اجتماع مدافعان حرم مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در محل لشگر ۲۵ کربلا مازندران در ساری برگزار شد ، افزود : فرمانده نیروهای مستقر در فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در یک ماهه اخیر چندین بار به شکست های آشکارشان از جمله برتری هوایی کشورمان اعتراف کرده است که نشانگر توانمندی بالایی است که رسیدن به آن بسیار سخت است و قطعا با رسیدن به این توانمندی ها مشکلات اقتصادی و فرهنگی و توسعه ای کشور نیز بر طرف می شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد : اعترافات زیادی از سرمداران کفر و شرک وجود دارد که همه توانمندی های آنان  همه نبردهایی که علیه نظام جمهوری اسلامی شده است خنثی شده است و گفتند که شکست خوردند  یعنی نتوانستند در برابر جبهه حق جمهوری اسلامی حتی یک پیروزی کسب کنند ، چرا که حاج قاسم سلیمانی ها و مدافعان حرم همانند فرزندان شما نگذاشته اند این پیروزی را داشته باشند. 

جانشین فرمانده کل سپاه گفت : اعتراف دشمنان در پیشرفت های نظامی دریایی را نیز بسیار می بینیم و می شنویم و می دانند و اعتراف کردند که  هرجا سپاه بوده است به اهداف خودشان نرسیدند و این اعتراف صریح دشمنان و از سوی سردمداران استکبار جهانی است.

سردار فدوی رمز موفقیت در دستیابی به توانمندی های بالای نظامی را انجام وظیفه همراه با اخلاص دانست و از سردار شهید سلیمانی به عنوان مخلص ترین در این زمینه نام برد و ادامه داد : حاج قاسم می دانست به قتلگاه خود می رود و این موارد در وصیت نامه اش آمده است. انتخاب شهید شدن برای همه مومنان و کسانی که در راه خدا گام بر می دارند است و سردار دل ها و دیگر شهدای مدافع حرم بویژه فرزندان دیار علویان در خانطومان از نمونه های بارز خصیصه شهادت طلبی هستند.

جانشین فرمانده سپاه اظهار داشت: دلدادگان انقلاب اسلامی همواره با اخلاص به میدان می روند و این که در میدان ناشناخته در قالب مدافعان حرم در جبهه مقاومت کشورهای اسلامی منطقه حضور پیدا کنید ،بسیار شجاعت و اخلاص در عمل و روحیه شهادت طلبی می خواهد.

وی افزود : دلدادگان انقلاب اسلامی جبهه حق و باطل را به درستی شناخته اند و می دانند جبهه الهی همواره حق است و ۴۳ سال این دلدادگان با جان خود پیمان بسته اند که به تکالیف خود عمل کنند و عمل کرده اند. 

سردار فدوی با بیان این که در طول پس از انقلاب اسلامی همواره دلدادگان به تکالیف خود در شرایط سخت عملی کردند و جان نیز دادند، گفت : فرزندان شما و شهدا می دانستند که به شهادت می رسند و از لحظه حرکت از خانه نیز می دانستند ولی  مردانه ، شجاعانه و آگاهانه رفتند و تعدادی هم شهید شدند و این یعنی که شرط دفاع و عملی کردن تکلیف عمل شده است.

وی افزود : دشمنان از نخسیتن روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال مقابله با نظام جمهوری اسلامی هستند و هنوز نفهمیده اند که دلدادگان این انقلاب با پیروی از ولایت  فقیه به تکلیف و شرط الهی خود در هر شرایطی عملی می کنند و از جانشان را بدون چشمداشتی در گرو می گذارند .

جانشین فرمانده کل سپاه بیان داشت: امروز شرط های دلدادگان به انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است و اگر در همه امور به شرط و تکلیف بدرستی عمل کنیم وعده خداوند به پیشرفت و توسعه جهان اسلام محقق می شود.

وی افزود : در شان ملت ایران نیست که چنین وضعیت اقتصادی داشته باشیم ، اگر به تکالیف و شرط های انقلابی اسلامی در همه حوزه ها بدرستی عمل کنیم ،ملت غیور و مومن دلداده به ولایت به همه وعده های خداوند می رسند. وعده خداوند به حق است و در وعده خدا تخلفی نیست ، بهترین وضعیت برای ما رقم می خورد به شرطی این که به قاعده الهی و اسلامی عمل کنیم اگر به حرف دشمنان گوش کنیم ، نشانه آن وضعیت فرهنگی و اقتصادی فعلی ایران است.

سردار فدوی گفت : امروز فرصت استثنایی به وجود آمده است تا عظمت ایران بر گردد و در آینده کوتاه افتخارات زیادی به وجود می آید . به برکت آیه قرآن ، وعده خداوند شدنی است . ما باید مراقب باشیم به قاعده الهی و مکتب سلیمانی که یک درس است به صورت عملی کار و تلاش و برنامه ریزی کنیم . راه و مکتب سلیمانی در عمل باید اجرایی شود و فقط در سخنرانی ها نباشد.یعنی باید به تکالیف در این مکتب سلیمانی پایبند بود و عملی وارد کارزار خدمت صادقه به مردم و محکم کردن پایه های انقلاب و ولایت فقیه شد.

به گزارش ایرنا ، مدافعان حرم مازندران با برپایی اجتماع در سپاه کربلا مراسم دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی را برگزار کردند. در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد ، جمعی از فرماندهان جبهه های دفاع و مقاومت مازندران و خانواده های معظم شهدا مدافع حرم ، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نماینده ولی فقیه در مازندران ، استاندار و فرمانده سپاه مازندران حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها