در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 30 بهمن ۱۴۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 30 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 538725
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 30 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

پوتین تصمیم نهایی خود را برای حمله به اوکراین گرفته

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، گفته معتقد است ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، تصمیم نهایی خود را برای حمله به اوکراین گرفته و ظرف چند روز آینده حمله می‌کند.

ارزیابی اولیانوف از نتیجه مذاکرات وین

اولیانوف،‌ نماینده روسیه در مذاکرات وین نوشت: عالی! رؤسای هیأت‌های آلمان، فرانسه و انگلیس باید چند روز وین را ترک کنند، اما تیم‌های آنها برای مذاکرات بیشتر در پایتخت اتریش در دسترس خواهند بود! این دلگرم‌کننده است! ما به تکمیل موفقیت‌آمیز مذاکرات درباره برجام نزدیک می‌شویم.

تا درباره همه چیز توافق نشود، هیچ توافقی نشده 

جن ساکی،‌ سخنگوی کاخ سفید، گفته: پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات وین به دست آمده، اما تا زمانی که در مورد همه چیز توافق نشود، درباره هیچ چیز توافق نشده است. اگر جدیت خود را در این مذاکرات نشان دهیم می‌توانیم طی چند روز به تفاهم برسیم.

مرگ‌های کرونایی، همچنان افزایشی

یونسیان،‌ دبیر کمیته اپیدِمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: در هفته اخیر نسبت به هفته ماقبل تعداد موارد تست مثبت در کشور کاهش داشته که نمی‌دانیم ناشی از کاهش ابتلاست یا ناشی از کاهش تعداد تست‌های تشخیصی. او افزود: طبق میزان آمار گزارش شده، تعداد مرگ‌ها همچنان در حال افزایش خفیف است.

پر بودن تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان زیر یک ماه

رئیس بیمارستان کودکان مفید خبر داد: برخی از کودکان و نوزادان مبتلا به اومیکرون، بی‌علامت هستند. در سویه اومیکرون هم درگیری ریه اتفاق می‌افتد. در یک ماه اخیر تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان زیر یک ماه، غالبا اشغال است.

آیت‌الله علوی گرگانی در بیمارستان بستری شد

یکی از اعضای دفتر آیت‌الله علوی گرگانی گفت: این مرجع تقلید به خاطر ضعف جسمانی در بیمارستان بستری است، ولی وضع عمومی ایشان مطلوب ارزیابی می‌شود.

آغاز بررسی بودجه ۱۴۰۱ در مجلس از روز یکشنبه

موسوی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس اعلام کرد که نمایندگان از روز یکشنبه جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را در صحن مجلس بررسی می‌کنند. به گفته او، قطعاً تا پایان اسفند کار بررسی لایحه بودجه در مجلس به اتمام می‌رسد و به دولت برای اجرا ابلاغ می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید