در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 23 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 23 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 537525
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 23 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

عدم ثبات قیمت، اختلال در نظام توزیع و روند بازاررسانی است

 قادری‌فر، رئیس سازمان تعاونی روستایی کشور اعلام کرد: دلیل اصلی عدم ثبات قیمت اقلام اساسی در بازار کشور، اختلال در نظام توزیع و روند بازاررسانی است. در حال حاضر ذخایر برنج کشور بیش از ۴۶۰ هزار تن و ذخایر گوشت کشور حدود ۴۵ هزار تن است.

افزایش بارز «بستری» و «فوت» کرونایی در استان‌های کشور 

در هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۰، مصادف با هفته ۱۰۳ همه‌گیری کرونا، در عمده استان‌های کشور افزایش بارز بستری و فوت ناشی از کرونا مشاهده می‌شود. در این هفته در کشور ۱۴۳۹۲ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها بستری شدند و ۴۷۰ نفر نیز به دلیل این بیماری جان باختند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر با صفر شدن شهرهای دارای وضعیت آبی، ۲۴۷ شهر در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۸۹ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

آتش‌سوزی در بازار کفاش‌های تهران

صبح امروز یک پاساژ در تیمچه بازار تهران دچار آتش‌سوزی شد. به گفته سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران، ۶ ایستگاه مشغول مهار این آتش‌سوزی هستند و پس از پایان عملیات جزئیات آن اعلام می‌شود. تا این لحظه اطلاعات دقیقی از تعداد مغازه‌ها و افراد آسیب دیده در دسترس نیست.

حمله سریع به کی‌یف یک اقدام محتمل است

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، با اشاره به اینکه «نحوه استقرار نظامیان روسیه حاکی از آن است که مسکو قصد حمله به اوکراین را دارد» گفته: انتظار دارم که جو بایدن به صورت تلفنی با ولادیمیر پوتین تعامل داشته باشد. حمله سریع به شهر کی‌یف، یک اقدام محتمل است که روسیه ممکن است آن را انجام دهد. روسیه تمام نیروهای مورد نیاز را برای اجرای یک اقدام نظامی بزرگ در اختیار دارد. اتباع آمریکا در اوکراین باید ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده این کشور را ترک کنند.

لو رفتن برگزیدگان جشنواره‌ را به جد پیگیری می‌کنیم

نقاش‌زاده،‌ دبیر جشنواره فیلم فجر، با اشاره به لو رفتن اسامی برگزیدگان گفت: آرای هیات داوران تا لحظه اعلام محرمانه است و ما می‌دانیم که این اطلاعات در اختیار چه کسانی قرار دارد، این مساله را به طور قانونی پی می‌گیریم.

دیدگاه تان را بنویسید