کد خبر: 537412
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۶:۱۲
| |

وزیر ورزش و جوانان:

در کنار مردم بودن افتخار جامعه ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جامعه ورزش در سایه انقلاب افتخارات زیادی کسب کرده و در مناسبت‌های مختلف همیشه در کنار مردم حضور داشته است.

در کنار مردم بودن افتخار جامعه ورزش است
کد خبر: 537412
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۶:۱۲

جشن پیروزی انقلاب در خیابان های تهران به صورت رژه موتوری و ماشینی در حال برگزاری است و اقشار مختلف جامعه نیز در این جشن حضور دارند. وزارت ورزش و جوانان نیز با راه اندازی غرفه‌ای در خیابان انقلاب پذیرای مردم، ورزشکاران، مدیران ورزشی و پیشکسوتان است. این غرفه در خیابان آزادی بعد از تقاطع یادگار امام (ره) برپا شده است.

به گزارش ایرنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در این غرفه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه ورزش در سایه انقلاب افتخارات زیادی کسب کرده و همیشه در کنار مردم بوده است و این یک افتخار مهم برای این قشر است. از دیرباز ستادهایی برای مناسبت‌های ملی و انقلابی داشتیم و بسیج ورزشکاران، معاونت فرهنگی و مدیران این مجموعه تمام تلاش خود را برای حضور در این جشن‌ها حضور داشتند. روز گذشته نیز جامعه ورزش با حضور در حرم امام (ره) با آرمان های انقلاب بیعت کرد و یک مراسم باشکوهی در  مزار شهدا و بزرگان ورزش برگزار شد.

سجادی با اشاره به حضور ورزشکاران و جامعه ورزش در مزار شهدا و پیشکسوتان گفت: با این حضور جامعه ورزش اعلام کرد آنچه توسط ان عزیزان شروع شده در حال تکمیل توسط نسل جدید است و این یک اتفاق بسیار خوب و ماندگار به شمار می‌رود. ادای احترام به مزار شهدا و پیشکسوتان صحنه از قدردانی از بزرگان کشور است و حضور امروز نیز قدردانی از استقامت مردم است. جامعه ورزش تنها در میادین ورزشی پرچم برافراشته نمی کند بلکه با حضور در کنار مردم قدردان زحمات کسانی است که آرامش کشور مدیون تلاش های آنان می‌باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از رسانه‌ها گفت: در تمام مناسبت‌های انقلاب و رویدادهای ورزشی رسانه ها نه به عنوان یار کمی بلکه به عنوان یار اصلی در کنار مردم و انقلاب بودند و این نیاز به تشکر و سپاسگزاری دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها