در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 27 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 27 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 532917
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 27 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حمایت عباس عراقچی از علی باقری

سیدعباس عراقچی، مذاکره‌کننده سابق ایران و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، در اینستاگرام نوشت: «باقری و همکارانش در مذاکرات وین مأموریت سختی را دنبال می‌کنند. حمایت کامل و دعای خیر همه ما با ایشان است.» «علی باقری» مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه برای شرکت در ادامه دور هشتم مذاکرات وین به‌منظور رفع تحریم‌ها به وین رفت.

شیوع کرونا در اردوی استقلال

محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای استقلال، با اشاره به اعلام پاسخ آزمایش کرونای بازیکنان و کادر فنی استقلال تهران گفت: نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت است. به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم استقلال به ویروس کرونا تمرینات این تیم نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

آموزش نیمسال دوم دانشگاه‌ها حضوری شد

مدیر کل برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم اعلام کرد: دانشگاه‌ها از بهمن ماه (نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱) موظف به از سرگیری آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند. بر این اساس تمام مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رمزارز ملی راه‌اندازی می‌شود

علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی، گفته: هفته گذشته رمزپول ملی در شورای پول و اعتبار تصویب و چارچوب آن مشخص شد و به زودی در کشور راه‌اندازی می‌شود.

وزیر ارشاد کرونا گرفت

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد. او گفته: در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به کرونا مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم.

حمله ارتش یمن به امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک

شبکه تلویزیونی «المیادین» اعلام کرد حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عمق خاک امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک بالستیک انجام شد. خبرگزاری امارات نیز از کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در اثر انفجار در مخازن نفتی خبر داد. در پی این حمله وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: حمله نیروهای مسلح یمن به امارات در چارچوب پاسخ قانونی و مشروع بوده و در واکنش به تشدید حملات و اقدامات نظامی مستمر امارات علیه مردم یمن صورت گرفته است.

ساعت دیدارهای ایران مقابل عراق و امارات اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای ساعت ۲ دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات را اعلام کرد. بر اساس نامه ارسالی AFC دو بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق، پنجشنبه ۷ بهمن و امارات، سه‌شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد. ایران در حال حاضر در گروه نخست با ۱۶ امتیاز صدرنشین است.

دیدگاه تان را بنویسید