سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش:

حقیقت را از دشمن و پیاده نظامش نمی‌توان شنید

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از ثمرات بسیار مهم دفاع‌مقدس خانواده‌های شهدا و فرزندان‌شان هستند که مایه سربلندی و ضامن موفقیت کشور هستند و چون از آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس محسوب می‌شوند، ما در حفط و نشر این آثار هم مسئولیت داریم.

حقیقت را از دشمن و پیاده نظامش نمی‌توان شنید
کد خبر: 532039
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۰۸:۵۱:۵۴

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در سومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، خطاب به مسئولان حاضر در همایش بیان کرد: شما مدیران پرچمداران روایت مقطع بی‌نظیر دفاع‌مقدس هستید. تلاش‌های خالصانه‌ای برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرازهایی از بیانیه گام انقلاب فرمودند که برای «برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از آن‌ها به درستی استفاده نشود دشمنان آن‌ها را تحریف خواهند کرد از همه ابزارها برای تحریف آن بهره‌گیری می‌کنند و حقیقت را از دشمن و پیاده نظامش نمی‌توان شنید.» انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال عمر پربرکت خود، دستاورهای عظیمی کسب کرده که مهمترین آن مقطع درس‌آموز دفاع مقدس است، که مقاومت و جبهه مقاومت شاخه برکشیده آن است.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در امتداد عاشورا قرار دارد. اگر در حوزه دفاع مقدس کاری هم نکنیم راه خود را ادامه خواهد داد چرا که این راه حق است.یکی از ثمرات بسیار مهم دفاع مقدس خانواده شهدا و فرزندانشان هستند که مایه سربلندی و ضامن موفقیت کشور هستند؛ خانواده شهدا و فرزندان آن‌ها از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است و ما در حفظ و نشر این آثار هم مسئولیت داریم.

وی خاطرنشان کرد:  آموزه‌های دفاع‌مقدس مورد نیاز امروز و فردای کشور است. دفاع مقدس نشان داد اگر ملتی به خود اتکا باشد و از رهبری تبعیت کند می‌تواند در مقابل دنیای شرک از حق دفاع کند و پیروز و موفق شود. روز به روز و دقیقه به دقیقه دفاع مقدس جای کار دارد و درس‌آموز است. خورستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان خودشان یک موزه هستند. باید کاری صورت گیرد که وقتی مردم وارد این شهرها می‌شوند احساس کنند وارد موزه‌ای از ارزش‌ها و مقطع بی‌نظیری از انقلاب اسلامی می‌شوند.

سرلشکر موسوی افزود: امروز نسلی که دفاع مقدس را درک نکرده نیازمند آن است که بداند برای موفقیت هیچ چالشی نمی‌تواند در برابر آن ایستادگی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها