کد خبر: 434481
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۵:۵۸:۵۶
| |

سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش:

اگر دفاع مقدس یک کتاب قطور باشد، ما هنوز یک برگ از آن را هم مطالعه نکردیم

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: اگر دوران دفاع مقدس را یک کتاب قطور در نظر بگیریم، ما هنوز یک برگ آن را هم نخواندیم؛ مسائل زیادی وجود دارد که هر کدام می‌تواند یک نورافکن برای آینده کشور در همه زمینه‌ها باشد.

اگر دفاع مقدس یک کتاب قطور باشد، ما هنوز یک برگ از آن را هم مطالعه نکردیم
کد خبر: 434481
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۵:۵۸:۵۶

اعتمادآنلاین| امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهان دفاع مقدس جزو غریب‌ترین فرماندهانی بودند که در سخت‌ترین شرایط، فرماندهی را برعهده گرفتند و ما را به پیروزی رساندند.

او افزود: در زمان دفاع مقدس درس زیادی اعم از مسائل نظامی، مدیریت نظامی، فرماندهی و اخلاق از این فرماندهان یاد گرفتیم.

سرلشکر موسوی درخصوص امیر صادقی، فرمانده خود در دوران دفاع مقدس گفت: امیر صادقی فرمانده‌ای بود که آدم در زیرمجموعه او جز خوب بودن راه دیگری نداشت؛ بار‌ها شاهد بودیم که او مدت‌های زیادی با وجود اینکه خانواده به حضور او نیاز داشتند، مرخصی نمی‌رفت تا یک عملیات را به سرانجام برساند و در زیرمجموعه خود پیگیر امورات همه افراد بود؛ این مسائل چیز‌هایی هستند که ما از فرماندهان خود به یادگار داریم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: اگر دوران دفاع مقدس را یک کتاب قطور در نظر بگیریم، ما هنوز یک برگ آن را هم نخواندیم؛ مسائل زیادی وجود دارد که هر کدام می‌تواند یک نورافکن برای آینده کشور در همه زمینه‌ها باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها