در نامه ای به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

وزیر بهداشت: لزوم مراقبت بیشتر از مرزهای سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی و انتقال کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری و مساعدت و همکاری ارتش در این زمینه تاکید کرد.

وزیر بهداشت: لزوم مراقبت بیشتر از مرزهای سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی و انتقال کرونا
کد خبر: 502712
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۲:۰۰:۳۲

اعتمادآنلاین| متن نامه دکتر سعید نمکی خطاب به امیر سرلشکر موسوی بدین شرح است: پشتیبانی مستمر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ایام سخت مدیریت کرونا یکی از دلگرمی های امیدبخش اینجانب و همکارانم بوده است. حضور سبز و ایثارگرانه عزیزان ارتش در سیستان و بلوچستان در کنار همکاران ما نیز یکی از جلوه های زیبایی این همدلی و همیاری پرثمرست.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، خوشبختانه با برنامه ریزی و نظارت مستمر اینجانب، تیم های تخصصی اعزامی و انتخاب نماینده تام الاختیار وزیر در استان وضعیت کاملاً تحت کنترل و تخت های خالی در حدکافی می باشد. لذا قرار شد قسمتی از بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان که در حال تجهیز و افتتاح است، کاملاً تحت نظر و مدیریت بهداری اجا قرارگیرد و در صورت لزوم نیز برای برپائی بیمارستان های صحرائی در مناطقی که ضرورت دارد اقدام نمایند. رسیدگی و مدیریت اردوگاه هائی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می شود و همچنین مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان بزرگوار را می طلبد.

ضمن قدردانی از حضرتعالی و کلیه همکاران ارجمندتان و پاسداشت حضور صمیمی در کنار مردم شریف و نیازمند آن استان توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها