کد خبر: 531994
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۴:۵۶:۲۸
| |

قائم مقام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم :

باید تا پای جان از نظام، در برابر دشمنان و بدخواهان دفاع کنیم

قائم مقام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید تا پای جان از این نظام، در برابر دشمنان و بدخواهان، دفاع کنیم تا زمانی که این حکومت الهی در سراسر جهان فراگیر شود.

باید تا پای جان از نظام، در برابر دشمنان و بدخواهان دفاع کنیم
کد خبر: 531994
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۴:۵۶:۲۸

مرتضی مقتدایی، قائم مقام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در مراسم افتتاحیه کمیسیون‌های دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سه وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه در راستای تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب را تشریح کرد و افزود: در اولین گام باید ارزش‌ها و برنامه‌های بلند اسلامی را بشناسیم و با وضعیت کنونی مطابقت دهیم، سپس این حکومت و نظام مبتنی بر ارزش‌های اسلامی را به مردم معرفی کرده و تفاوت آن را با سایر حکومت‌ها گوشزد کنیم و در مرحله سوم نیز باید تا پای جان از این نظام ، در برابر دشمنان و بدخواهان، دفاع کنیم تا زمانی که این حکومت الهی در سراسر جهان فراگیر شود.

به گزارش ایسنا، وی دوران هشت سال دفاع مقدس را به عنوان مصداق بارز این دفاع معرفی کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی توانست به فضل خدا و با ایثار و از خود گذشتگی جوانان، در مقابل دنیایی از دشمنان خود ایستادگی کند. اکنون نیز باید تا پای جان از نظام و ارزش‌های آن حفاظت کنیم و بحمد الله شاهد هستیم که با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، جوان‌ها پای نظام ایستاده‌اند.

قائم مقام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به موضوعات کمیسیون‌های چهارگانه دوازدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین، اظهار کرد: موضوعات مطرح در این کمیسیون‌ها که در واقع فعالیت خود را از سه ماه گذشته آغاز کرده‌اند و امروز صرفا جمع بندی و تلفیق نهایی جهت ارائه مطالب در اجلاسیه فردا انجام می‌شود، بخشی از مهم ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

مقتدایی معیشت و توانمندی اقتصادی را به عنوان یکی از مهم ترین شاخه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه که به عنوان یکی از موضوعات کمیسیون‌های چهارگانه، مورد بررسی قرار می‌گیرد، از مهم ترین شاخه‌های حکومت اسلامی است و نیازمند توجه ویژه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها