سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور:

گرانی و تورم به زودی متوقف خواهد شد

رئیس‌جمهور گفت: گرانی و تورم به زودی متوقف خواهد شد، گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته‌است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.

گرانی و تورم به زودی متوقف خواهد شد
کد خبر: 529569
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۰۹:۴۵:۵۲

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز جمعه در دومین روز سفر خود به استان قم در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای کنترل تورم اقداماتی انجام داده و در کنار آن برخی از فعالیت‌های تورم زا را متوقف کرده است و بر اساس همین تصمیم‌ها شاهد روند کاهشی تورم هستیم.

به گزارش ایرنا، وی اقدامات و برنامه های دولت در مسیر کنترل بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: دولت سیزدهم در حالی دولت را تحویل گرفت که روزانه ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم، اما با اقدامات صورت گرفته این روند به خوبی مهار شده‌است.

رییسی گفت: با سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور وضعیت مطلوبی نسبت به دیگر کشورها داریم و آمار فوتی‌ها به مراتب کم شده است.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی قم خاطرنشان کرد: طرح‌های نیمه‌تمام، بیکاری و مشکل مسکن از عمده‌ترین مشکلات مردم است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سید ابراهیم رییسی در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود به شهر مقدس قم صبح امروز، با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار با مراجع عظام تقلید و برخی علمای قم و شرکت در نشست خبری از برنامه های اعلام شده دومین روز حضور رییس جمهور در قم اعلام است.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم روز گذشته (پنج شنبه) وارد قم شد.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات روز نخست سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم ، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها