کد خبر: 421208
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مشکل معیشت، مردم را نسبت به کارآمدی حکومت مردد می‌کند

ناصر ایمانی گفت: به‌هم‌ریختگی فضای اقتصادی به ناامنی‌ اجتماعی و در نهایت ناامنی سیاسی منتهی شود. در چنین شرایطی مردم نسبت به آینده نگران و البته نسبت به کارآمدی حکومت مردد هستند.

مشکل معیشت، مردم را نسبت به کارآمدی حکومت مردد می‌کند
کد خبر: 421208
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: اینکه مشکلات اقتصادی معیشت مردم را تهدید می‌کند و در نتیجه سفره‌هایشان را روزبه‌روز کوچک‌تر خواهد کرد، فقط یکی از آثار به‌هم‌ریختگی وضعیت اقتصادی است. در واقع این وضعیت ناامنی‌ اجتماعی در پی خواهد داشت و همچنین آرامش روانی جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این به ناامنی‌ اجتماعی و در نهایت ناامنی سیاسی منتهی می‌شود. در چنین شرایطی مردم نسبت به آینده نگران و البته نسبت به کارآمدی حکومت مردد هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با اعتمادآنلاین گفت: بنابراین فقط یکی از آثار اقتصاد‌ خراب، ناامنی مالی است و این پدیده در صورت ماندگاری، همه ارکان کشور را به‌ هم می‌ریزد. به همین دلیل لازم است سیستم تصمیم‌گیری با مدیریت درازمدت و البته اتکا به اقتصاد داخلی، شرایط را به گونه‌ای اداره کند که مناسبات اقتصادی متکی بر تولید داخلی باشد. برای تحقق این امر باید از خام‌فروشی اعم از محصولات نفتی و غیره جلوگیری کنیم. این رویکرد موجب تقویت بنیه اقتصاد می‌شود و می‌توانیم با ناملایماتی‌های نظیر تحریم و بی‌نظمی تجارت جهانی مقابله کنیم و آسیب کمتری ببینیم.

ایمانی اضافه کرد: البته باید در کوتا‌ه‌مدت بکوشیم با کشورهایی که بنای همراهی با ایالات متحده آمریکا ندارند وارد همکاری‌های اقتصادی شویم که برخی از کشورهای همسایه و شرقی از جمله این کشورها به شمار می‌روند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد:‌ درباره اینکه اگر آقای رئیسی رئیس‌جمهوری می‌شد الان در چه شرایطی قرار داشتیم،‌ نمی‌توانیم اظهارنظری دقیق مطرح کنیم چون واقعاً نمی‌دانیم ایشان در دولتداری با چه روش‌هایی کارها را پیش می‌برد. اما مسلماً آنچه می‌توانیم بگوییم این است که سیاست‌های دولت آقای روحانی با واقعیت‌ها همخوان نیست و به همین خاطر است که منافع عمومی به طور جدی لطمه دیدند و روزبه‌روز بر شدت گرفتاری‌های مردم افزوده شد.

ناصر ایمانی در پایان صحبت‌هایش گفت: این توضیح‌ها نشان می‌دهد‌ آقای روحانی و همه دولتی‌ها در یک سالی که از دوره کاری‌شان مانده است باید تمام توان‌شان را به کار گیرند تا بلکه حتی‌المقدور موانع ‌آرامش جامعه را از پیش رو بردارند.

چکیده گفت‌وگو با ناصر ایمانی

-سیاست‌های دولت آقای روحانی با واقعیت‌ها همخوان نیست

-منافع عمومی به طور جدی لطمه دیدند و روزبه‌روز بر شدت گرفتاری‌های مردم افزوده شد

-با کشورهایی که بنای همراهی با آمریکا ندارند همکاری کنیم

-باید از خام‌فروشی اعم از محصولات نفتی و غیره جلوگیری کنیم

-به‌هم‌ریختگی اقتصادی آرامش روانی جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد

-اقتصادِ‌ خراب همه ارکان کشور را به‌ هم می‌ریزد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها