کد خبر: 529550
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۰۸:۴۴:۴۹
| |

سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی:

هیچ مشکل ناامنی در مرزهای ایران وجود ندارد

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت با ثباتی در کشورمان حاکم است و در مرزها نیز هیچ مشکل ناامنی وجود ندارد.

هیچ مشکل ناامنی در مرزهای ایران وجود ندارد
کد خبر: 529550
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۰۸:۴۴:۴۹

سردار حسین اشتری، ، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در حاشیه برگزاری کنگره بین‌المللی «به وقت حاج قاسم» در کاشان در گفت‌وگو باخبرنگاران، تاکید کرد: حافظان مرزها، مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی، سازمان‌های نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل در مرزها حضور دارند و هر حرکتی را قبل از هر اقدامی خنثی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: به علت همراهی بسیار خوب مردم شریف ایران با پلیس و هوشیاری حافظان امنیت، وضعیت داخل شهرها از آرامش و امنیت خوبی برخوردار است.

فرمانده کل انتظامی کشور درخصوص هوشمندسازی پلیس اظهار داشت: این طرح در هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) امسال کلید خورد و اقدام‌های خوبی هم در زمینه خدمت‌رسانی در سامانه پلیس من و هم در زمینه اجرای ماموریت‌ها در سامانه پلیس همراه انجام شده است.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های مطلوبی آغاز شده و هم اکنون بیش از ۲۰ خدمت به صورت غیرحضوری  به مردم ارایه می‌شود و در اجرای ماموریت‌ها نیز ماموران انتظامی در سراسر کشور راحت‌تر، سریع‌تر و با دقت بیشتر ماموریت‌ها را  انجام می‌دهند.

سردار اشتری افزود: تلاش می‌کنیم تمامی خدمات پلیس به صورت هوشمندانه به مردم ارایه شود و اجرای ماموریت‌ها نیز بر پایه پلیس حرفه‌ای و حرفه‌گرایی صورت پذیرد که این مهم در آموزش‌ها  لحاظ شده تا با هوشمندسازی بتوان با دقت بیشتر و سرعت بیشتر به مردم خدمات‌رسانی کرد.

وی اضافه کرد: با به کارگیری تجهیزات جدید در ناجا و ارتقای ساختاری که با ابلاغ فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت، امیدواریم بتوانیم برای ارتقای امنیت بیشتر، بیش از گذشته در خدمت  مردم شریف و عزیز ایران باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار امیدواری کرد که اعتمادی که مردم به ناجا پیدا کرده‌اند که بالاترین سرمایه همکاران در سراسر کشور است روز به روز افزایش یابد تا خدمتگزاران خوبی برای مردم و سرباز لایقی برای ولایت باشیم.

سردار اشتری برای حضور در کنگره بین‌المللی «به وقت حاج قاسم» به کاشان سفر کرده است.

در کنگره بین‌المللی «به وقت حاج قاسم» که شامگاه پنجشنبه از سوی مجموعه فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل (ع) و با همکاری شهرداری کاشان برگزا شد، ربیع الحمدی از سفارت یمن به نمایندگی از جبهه انصارالله، حسام عسکری از سفارت یمن، اسماعیل سلطان از لشکر فاطیمون، دبیر کل اتحادیه اسلامی طلاب آفریقا در ایران،  مدیر موسسه البصائر در قم و میهمانانی از کشورهای نیجریه، ماداگاسکار، بورکینافاسو، عراق و سوریه  حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها