کد خبر: 525939
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۳:۲۳:۳۲
| |

سردار اشتری،فرمانده کل انتظامی:

مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان می‌کنیم

فرمانده کل انتظامی تحول ساختاری در ناجا را در جهت توسعه امنیت و خدمات بیشتر دانست و گفت: مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان می کنیم.

مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان می‌کنیم
کد خبر: 525939
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۳:۲۳:۳۲

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی نیز در این آیین رونمایی با بیان اینکه تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک رخداد مهم در تاریخ انتظامی کشور است، خاطر نشان کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای انتظامی کشور و بیانگر توسعه امنیت و خدمات دهی به مردم است.

به گزارش فارس، فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: به برکت تصویب این طرح توسط فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان خواهیم کرد و قطعا شاهد تحول در امنیت و خدمات رسانی به مردم خواهیم بود.

سردار اشتری بیان کرد: این رویداد تحولی و ارتقاء ساختاری گامی به سوی حرفه ای تر شدن، هوشمندی، چابک سازی پلیس، تربیت افسران حرفه ای و دانش پایه، توسعه دیپلماسی پلیسی و ... به منظور تقویت بیش از پیش نظم و امنیت در جامعه و توسعه خدمت به مردم است.

یادآور می شود؛ بر مبنای این طرح، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا به دو مجموعه سازمان اطلاعات و پلیس امنیت عمومی تبدیل شده و دانشگاه علوم انتظامی امیـن به دو دانشگاه جــامع تحصیلات تکمیلی و دانشگاه تـربیت افسری و تربیت پلیس و همچنین معاونت علوم، تحقیقات و فناوری و دفتر همکاری های مردمی و پلیس افتخاری ایجاد می شود، همچنین در این طرح تبدیل معاونت اجتماعی ناجا به معاونت فرهنگی و اجتماعی و ارتقاء محل سازمانی فرماندهی انتظامی استان البرز و غرب تهران و ارتقاء سازمانی برخی رده های دیگر دیده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها