کد خبر: 529225
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 7 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، سه‌شنبه 7 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 6.81M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 دانلود ویدیو
کد خبر: 529225
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۹:۰۰:۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، سه‌شنبه 7 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

استفاده از فیلترشکن ورود به دایره کنترل نیروهای امنیتی است

مهرداد ویس کرمی، عضو و دبیر کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی، در پاسخ به این سوال که «از فیلترشکن استفاده می‌کنید یا نه؟»، گفته: فیلترشکن دارم. در اینکه چرا فیلترشکن گذاشتند من تردید دارم. یکی از کارشناسان می‌گفت فیلترشکن‌ها را نهادهای امنیتی می‌گذارند که راه خروج افراد را بدانند؛ یعنی بر خلاف تصور، استفاده از فیلترشکن به معنای خارج شدن از کنترل نیست، بلکه ورود به دایره کنترل نیروهای امنیتی است.

شلیک موشک و تغییر رویکرد کشورهای دیگر در مذاکرات ربطی به هم ندارد

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، با بیان اینکه دنیای امروز دنیای مبادله قدرت است و کشوری که قدرت نداشته باشد نمی‌تواند امنیت کشور خود را تأمین کند، گفت: برخی کوچک‌ترین توجه و اطلاعاتی از دستاوردهای ایران در عرصه تأمین امنیت و نظامی ندارند و همگام با دشمن علیه دستاوردهای نظامی کشور صحبت می‌کنند که شلیک موشک موجب تغییر رویکرد کشورهای دیگر در مذاکرات شد در حالی که این دو موضوعی از هم جداست و ربطی به هم ندارد.

درباره حذف ارز ترجیحی تصمیمی گرفته نشده

احمد وحیدی، وزیر کشور، گفت: هنوز درباره حذف ارز ترجیحی تصمیم قانونی گرفته نشده و چیزی عوض نشده. طبیعتا هیچ قیمتی هم نباید به بهانه حذف این ارز تغییر کند. قرار بر هر تغییر و تدبیری در این رابطه باشد، قبل از آن سخنگوی دولت اعلام می‌کند.

امیرعبداللهیان: مذاکرات در مسیر خوبی قرار دارد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، با اشاره به اینکه «مذاکرات در مسیر خوبی قرار دارد» گفته: اگر جدیت در کنار حسن نیت در طرف‌های مقابل در مراحل آینده مذاکرات دیده شود، رسیدن به یک توافق زود و در آینده نزدیک هم متصور است.

طالبان پخش سریال‌های خارجی را ممنوع کرد

دولت طالبان پخش سریال‌های خارجی، به تصویر کشیدن زنان بدون حجاب و پخش هر گونه موسیقی را که در تعارض با شریعت اسلامی باشد در رسانه ملی افغانستان ممنوع کرد.

دور جدید مذاکرات ایران و عربستان به زودی برگزار می‌شود

یک رسانه عربی به نقل از یک مسئول عراقی اعلام کرد که دور پنجم مذاکرات میان ایران و عربستان به زودی به میزبانی بغداد برگزار خواهد شد. این مقام عراقی که خواسته نامش فاش نشود گفته: دو طرف ایرانی و سعودی با برگزاری دور جدید مذاکرات موافقت کرده‌اند اما تا این لحظه مشخص نیست که دو کشور در چه سطحی مشارکت خواهند کرد اما طی دو روز گذشته تماس‌های زیادی در این چارچوب انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها