در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 15 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای صبح امروز، دوشنبه 15 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.35M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04 دانلود ویدیو
کد خبر: 525466
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای صبح امروز، دوشنبه 15 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

رفع اشکال‌های یکی دو ساعته مدارس غیرقانونی است

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، با بیان اینکه آموزش حضوری الزامی است، در پاسخ به اینکه برخی مدارس تنها یک یا دو ساعت در هفته را برای رفع اشکال اختصاص داده‌اند، گفت: این کار غیرقانونی است و دانش‌آموز کمتر از یک روز نباید در مدرسه باشد. این الزام مختص همه مدارس است و تفاوتی ندارد.

عذرخواهی پاپ از کلیسای ارتدوکس به خاطر اشتباهات کاتولیک‌ها

پاپ فرانسیس در جریان سفر به یونان و دیدارش با رهبر کلیسای ارتدوکس از اقدامات و نقش کاتولیک‌ها در ایجاد اختلاف و جدایی با ارتدوکس‌ها عذرخواهی کرد. این دومین سفر یک رهبر کاتولیک‌های جهان به کلیسای ارتدوکس طی هزار سال گذشته است. پیش از این پاپ ژان پل دوم نیز در سال 2001 بابت نقش کلیسای کاتولیک در ایجاد اختلاف و تنش با کلیسای ارتدوکس عذرخواهی کرده بود.

میلیچ از استقلال به فیفا شکایت کرد

میلیچ، بازیکن سابق کروات تیم استقلال، به علت پرداخت نشدن خسارت‌های تاخیر مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. میلیچ در این شکایت بندهای ماهیانه و سالیانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیشتر کند. رقم دادخواست این بازیکن حدود 600 هزار دلار است.

اومیکرون از سویه دلتا کم‌خطرتر است

آنتونی فائوچی، مشاور ارشد بهداشتی کاخ سفید، گفت: دانشمندان برای مطالعه بیشتر سویه اومیکرون به زمان بیشتری نیاز دارند، ولی بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ممکن است این سویه، با وجود اینکه میزان بستری‌ها در بیمارستان همچنان بالاست، نسبت به نوع دلتا خطر کمتری داشته باشد.

جذب پزشکان ایرانی در امارات با حقوق 350 میلیون تومانی

شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفته: امارات، ماهی 350 میلیون تومان به پزشکان ایرانی پیشنهاد می‌دهد تا قطب سلامت در منطقه شوند و پزشکان را از ایران تامین کنند. آنها بدون امتحان زبان، بچه‌های پرستاری و پزشکی ایرانی را جذب می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها