امام جمعه موقت بیرجند:

هوشمندی مردم و مسئولان موجب رفع اختلال در فرآیند سوخت‌رسانی کشور شد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: از صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی به‌موقع، هوشمندی و صبوری مردم و خادمان مردم در وزارت نفت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند سوخت‌رسانی را به حالت عادی برگرداندند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

هوشمندی مردم و مسئولان موجب رفع اختلال در فرآیند سوخت‌رسانی کشور شد
کد خبر: 519967
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، بیان کرد: هوشمندی مردم و مسئولان در اختلال بوجود آمده در جایگاه‌های سوخت کشور موجب رفع این مشکل در کمترین زمان ممکن شد که قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز 7 آبان در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلای المهدی (عج) اقامه شد، افزود: مدیریت هوشمندانه، سرعت در اطلاع‌رسانی و اقدام به‌موقع وزارت نفت پس از حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت توطئه‌های دشمنان را بار دیگر خنثی کرد.

وی گفت: از صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی به‌موقع، هوشمندی و صبوری مردم و خادمان مردم در وزارت نفت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند سوخت‌رسانی را به حالت عادی برگرداندند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی به سفر اخیر رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به خراسان جنوبی هم اشاره کرد و گفت: در این سفر بخشی از مصلای نماز جمعه بیرجند با قرائت صیغه مسجد، به مسجد تبدیل شد و از این پس محلی برای اقامه نماز جماعت و فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

مشرفی اظهار کرد: در نقشه جامع مصلای المهدی (عج) شبستان‌های دیگری هم دیده شده است که باید با کمک مردم، مسوولان و خیرین بهره‌برداری شود؛ مقداری از فضای مصلای بیرجند که به مسجد تبدیل شده برای مرکز استانی که به دیار علم و ایمان مطرح است، جوابگو نیست و مسوولیت مردم و مسوولان بیشتر کرده تا این مکان به قطب فرهنگی بیرجند تبدیل شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به 13 آبان، افزود: سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان، سالروز شهادت دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از جمله این مناسبت‌هاست که مردم امسال نیز در ادامه مسیر استکبارستیزی با هوشیاری کامل به میدان می‌آیند.

وی گفت: قشرهای مختلف مردم با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در دفاع از مظلومان عالم و کسانی که شاهد به خاک و خون کشیدن آنها در سوریه، یمن، افغانستان، فلسطین و سایر کشورهای مظلوم هستیم انزجار خود را از مستکبران نشان خواهند داد.

مشرفی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی موضوع ادای حق جامعیت دین را مطرح کردند و اینکه عده‌ای با تعبیرهای ناقص از دین می‌خواهند جلوه تاریک از دین را عرضه کنند لذا لازم است جامعیت دین تبیین شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها