سیدکاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس:

مشکلات موجود در کشور، دلیل خوبی برای ترک صحنه انتخابات نیست

نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: شرایط تحریم، ضعف مدیریت ها در برخی از بخش ها، مشکلات و شرایط کرونایی همه و همه موجب شده مردم دلخور باشند، همه ما هم شاهد این مباحث و مشکلات هستیم، ولی هر کسی که خود را دغدغه مند می داند باید به مردم و جامعه آگاهی رسانی کند که وجود این مشکلات دلیل خوبی نیست که ما صحنه انتخابات را ترک کنیم.

مشکلات موجود در کشور، دلیل خوبی برای ترک صحنه انتخابات نیست
کد خبر: 482056
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس، با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: علی رغم تمام مشکلات همچون شیوع کرونا و مدیریت ضعیف باید توجه کنیم این کشور برای خود مردم است و مسئولین نظام هم از خود مردم هستند، بر همین اساس به هر میزان حضور مردم در پای صندوق های رای پرشورتر باشد و میزان تعرفه ها بیانگر حضور گسترده مردم باشد قطعا این مهم در معادلات دیپلماتیک سیاسی و اقتصادی جهان با ما تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نباید به این بهانه که برخی مدیریت ها ضعیف است صحنه انتخابات را ترک کنیم، صحنه انتخابات و این کشور برای همه مردم است، این مردم باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و توجه کنند که عدم حضور مشکلی را حل نمی کند.

نماینده صومعه سرا در مجلس درباره اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: شرایط تحریم، ضعف مدیریت ها در برخی از بخش ها، مشکلات و شرایط کرونایی همه و همه موجب شده مردم دلخور باشند، همه ما هم شاهد این مباحث و مشکلات هستیم، ولی هر کسی که خود را دغدغه مند می داند باید به مردم و جامعه آگاهی رسانی کند که وجود این مشکلات دلیل خوبی نیست که ما صحنه انتخابات را ترک کنیم.

دلخوش گفت: به هر میزان کنار بنشینیم دشمنان این آب و خاک بیشتر به جلو می آیند هر که به خاک و وطن خود علاقه مند است باید در این عرصه حضور پر شور داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها