علی بختیار، نماینده مجلس دهم در یادداشتی نوشت:

اقدامات و فعالیت‌های نمایندگی در قالب قانون پیش‌بینی شده است

یک نماینده مجلس دهم نوشت: برای مجلسی که عنوان انقلابی را یدک می‌کشد، ذکر این نکته لازم است که تمامی اقدامات و فعالیت‌های نمایندگی در قالب قانون پیش‌بینی شده است و هر اقدامی خارج از آن زیبنده و در شأن نمایندگان مردم نیست و در دادگاه عقلانیت و منطق شدیدا مذموم و محکوم است.

اقدامات و فعالیت‌های نمایندگی در قالب قانون پیش‌بینی شده است
کد خبر: 440018
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۰۷:۱۳:۲۷

اعتمادآنلاین| علی بختیار، نماینده مجلس دهم در یادداشتی نوشت: در این شرایط سخت تحریمی و کرونایی، رییس‌جمهور به‌شدت مورد فحاشی و توهین و حتی تهدید قرار می‌گیرد آن هم از سوی نمایندگانی که با شعار انقلابی‌گری به میدان آمده‌اند و باید به فکر معیشت و رفع مشکلات عدیده مردم باشند! ولی گویا رویا و اهداف مهم‌تری دارند! چندین ماه از آغاز مجلس یازدهم گذشته است و به جای وضع قوانین مهم و حیاتی، شاهد افزایش تنش‌ها و اختلافات و تحرکات تبلیغاتی و انتخاباتی هستیم تا انجام وظایف شرعی و قانونی. گویا برای برخی از نمایندگان رقابت انتخاباتی از حالا شروع شده و باید به هر قیمتی که شده، برنده این مسابقه از پیش باخته باشند. از مدت‌ها قبل مشخص بود که به دلیل عدم استقبال مردم از انتخابات، شاهد مجلسی قوی و حامی مردم نخواهیم بود و شعارزدگی با نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سرلوحه مجلسیان قرارمی‌گیرد ولی فحاشی و توهین و تهدید فراتر از چیزی بود که کمتر کسی توقع آن را داشته باشد و بوی کینه‌توزی و انتقام از رأی مردم را می‌دهد. نمی‌دانیم هیات‌رییسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان کی و کجا باید واکنش مناسب نشان دهند. متاسفانه هنوز شاهد برنامه یا عملی از سوی مجلس که به سود مردم و کشور باشد، نبوده‌ایم و حاشیه بر متن غلبه داشته است. آنهایی که رییس‌جمهور را متهم به کم‌کاری و بی‌برنامگی می‌کنند، خود نیز همین مشکل را دارند و نباید برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود، آب را گل‌آلود کنند.


برای مجلسی که عنوان انقلابی را یدک می‌کشد، ذکر این نکته لازم است که تمامی اقدامات و فعالیت‌های نمایندگی در قالب قانون پیش‌بینی شده است و هر اقدامی خارج از آن زیبنده و در شأن نمایندگان مردم نیست و در دادگاه عقلانیت و منطق شدیدا مذموم و محکوم است.


در آخر ضمن دعوت از مسوولان برای سعه صدر و تمرکز بر خدمت به مردم و پرهیز از سیاست‌زدگی و بازی‌های جناحی، برای خدمتگزاران واقعی نظام و انقلاب آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم و از بزرگان و عُقلای جناح‌ها درخواست دارم برای نجات کشور از این شرایط به میدان بیایند.

منبع: روزنامه اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها