کد خبر: 386219
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۰۸:۱۳:۰۰
| |

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: انتخابات از نظر جهانی نیز مهم است الان نگاه جهانی به ایران است و سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است و می‌خواهند بگویند انتخابات از رونق افتاده و مردم به سرنوشت نظامشان اهمیت نمی‌دهند

سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است
کد خبر: 386219
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۰۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با حضور در حسینیه جماران و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی مجلس را در راس امور دانسته و در گفته‌های امام خمینی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارد، ادامه داد: لازم است مردم در انتخابات شرکت کنند و باید بدانند که عدم شرکت در انتخابات یعنی کم اهمیت بودن نسبت به سرنوشت خودشان و اجازه دادن به دیگران برای اینکه کسانی که خودشان بخواهند به مجلس بفرستند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: لازم است مردم بیایند و از میان کاندیداهایی که وجود دارند و می‌توانند نقش موثری را در افکاری که آنها می‌خواهند داشته باشند، انتخاب خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: انتخابات از نظر جهانی نیز مهم است الان نگاه جهانی به ایران است و سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است و می‌خواهند بگویند انتخابات از رونق افتاده و مردم به سرنوشت نظامشان اهمیت نمی‌دهند هر چند مردم مشکلاتی دارند ولی این موضوع ربطی به حضور در انتخابات ندارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها