کد خبر: 347303
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۴:۳۳:۲۹
| |

علی اکبری عضو فراکسیون امید:

عده ای می خواهند دولت و مجلس را ناکارآمد نشان دهند

عضو فراکسیون امید مجلس می گوید اشاعه فساد از خود فساد بدتر است و باید قوانین به نحوی تدوین شود تا افرادی که موقعیتی در اختیار دارند هر آن چیزی که به زبان شان می آید بیان نکنند.

عده ای می خواهند دولت و مجلس را ناکارآمد نشان دهند
کد خبر: 347303
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۴:۳۳:۲۹

اعتمادآنلاین| علی اکبری نماینده مردم شیراز، با اشاره به تاکید رئیس مجلس بر مبارزه با «فساد سیاسی»، گفت: اخیرا عده ای علیه مجلس و دولت هجمه های طوفانی شروع کرده اند و می خواهند به هر شکلی شده وانمود کنند مجلس و دولت کارآمد نیستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به هجمه ها و بداخلاقی های اخیر علیه مجلس تاکید کرد: این افراد با واژه های بدی به مجلس و نمایندگان توهین می کنند، آنها فراموش کرده اند که اشاعه فساد از خود فساد بدتر است، از این رو نمایندگان در روزهای اخیر نسبت به این مسئله تذکرانی داده اند و در سایت ها و رسانه ها مطالبی نوشته اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: این افراد تریبون، میکروفون، منبر یا موقعیتی در اختیار دارند که به راحتی می توانند از آن برای اهانت به مسئولان کشور استفاده کنند، این حرکت منشأ فساد و پمپاژ ناامیدی در جامعه است؛ در شرایطی که به همگرایی تاکید می شود این افراد در مسیر واگرایی گام بر می دارند.

وی اظهار داشت: رسانه ها و به ویژه رسانه ملی نباید به طور یکطرفه چهره هایی را دعوت کنند که علیه نمایندگان سخن می گویند.

عضو فراکسیون امید در مجلس با اشاره به ارجاع فساد سیاسی به کمیسیون اصل 90 و قوه قضاییه، اظهار داشت: فساد سیاسی بیشتر بحث اخلاقی است، هر چند که لازم است قوانینی در این زمینه داشته باشیم، قطعا قوانینی وجود دارد و باید تدوین شود تا افرادی که موقعیتی در اختیار دارند هر آن چیزی که به زبان شان می آید را بیان نکنند و تعقل داشته باشند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها