کد خبر: 278819
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۹:۰۰
| |

وزیر کشور:

هر استان به یک هسته مقاومت در حوزه اقتصاد تبدیل شود

عبدالرضا رحمانی وزیر کشور با تاکید بر تلاش همه مدیران و مسوولان در جهت حل مشکلات مردم و رشد و توسعه جامعه، گفت: هر استان به یک هسته مقاومت در حوزه اقتصاد تبدیل شود.

هر استان به یک هسته مقاومت در حوزه اقتصاد تبدیل شود
کد خبر: 278819
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی در گردهمایی دهیاران استان هرمزگان گفت: در سال 98 تلاش می شود با واگذاری اختیار بیشتر به استان ها و توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف، برنامه های اقتصاد مقاومتی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.


وی ادامه داد: حدود 36 هزار دهیار در کشور مشغول فعالیت هستند که مسوولیت مهم پیوند میان مدیریت محلی با مدیریت منطقه ای و ملی را برعهده دارند.


رحمانی با بیان اینکه دهیاران حلقه اول مدیریتی در کشور محسوب می شوند، گفت: دهیاران باید هر روستا را به کانون توسعه تبدیل و امکانات و ظرفیت های روستایی را فعال کنند.


وزیر کشور در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان داشت: امسال آمریکا با خروج از برجام برنامه های مختلفی برای اعمال تحریم ها و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران داشت اما به لطف خداوند و همراهی مردم، تاکنون توانسته ایم مدیریت مطلوبی در کشور نسبت به این موضوع ها داشته باشیم.


رحمانی فضلی تاکید کرد: با ادامه این روند سال 98 نیز سالی سراسر موفقیت و استقامت برای ملت ایران خواهد بود و این سال را به شکست دیگری برای آمریکا تبدیل خواهیم کرد.


وزیر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 را نقطه عطفی برای انسجام، وحدت، نشاط و حضور مردم در صحنه دانست.


رحمانی فضلی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروز باید ایام نشاط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه باشد و با اعتماد به آینده، وحدت و انسجام وارد سال جدید شویم.


وی در بخش دیگری از صحبتهای خود در این نشست با اشاره به جایگاه مهم و راهبردی هرمزگان، گفت: این استان می تواند با توجه به ظرفیت های موجود مسوولیت های بالاتری را در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نماید.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها