کد خبر: 277269
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۰۸:۲۰:۰۰
| |

محمد کاظمی، نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

دشمن خارجی عملاً شدیدتر از جنگ صدام با ما می‌جنگد/ هدف منتشرکنندگان بیانیه «قم آماده قیام علیه نفاق» اقدام علیه انقلاب و مصالح کشور است

محمد کاظمی، نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تأکید کرد: در شرایطی که از ناحیه دشمن خارجی مورد حمله قرار گرفته‌ایم و دشمن خارجی عملاً شدیدتر از جنگ صدام با ما می‌جنگد، اینکه بیاییم و اعلام کنیم که برای کمک به رهبری به جنگ با قوایی که زیر نظر مقام معظم رهبری هستند برویم، یک پارادوکس است.

دشمن خارجی عملاً شدیدتر از جنگ صدام با ما می‌جنگد/ هدف منتشرکنندگان بیانیه «قم آماده قیام علیه نفاق» اقدام علیه انقلاب و مصالح کشور است
کد خبر: 277269
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۰۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی، نماینده ملایر و نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به انتشار بیانیه «قم آماده قیام علیه نفاق» در تجمع مدرسه فیضیه بین طلاب و روحانیون که خواستار راهپیمایی کفن پوشان از قم به تهران برای دفاع از رهبری در مقابل تصویب پالرمو شده بودند، گفت: دادن این بیانیه در شرایط کنونی کشور نادانی است. رهبر انقلاب در ابتدای تحریم‌ها فرمودند که باید متحد عمل کنیم و به روسای دو قوه دیگر هم توصیه کردند به قوه مجریه بیشتر توجه داشته باشید و به دولت بیشتر کمک کنید.

او ادامه داد: در شرایطی که از ناحیه دشمن خارجی مورد حمله قرار گرفته‌ایم و دشمن خارجی عملاً شدیدتر از جنگ صدام با ما می‌جنگد، اینکه بیاییم و اعلام کنیم که برای کمک به رهبری به جنگ با قوایی که زیر نظر مقام معظم رهبری هستند برویم، یک پارادوکس است.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به هدف صادرکنندگان این بیانیه، تأکید کرد: به نظر می‌رسد آبشخور این افراد در خارج از کشور است. هدف آن‌ها اقدام علیه انقلاب و مصالح کشور است و هیچ قیامی مورد تأیید و تأکید رهبر انقلاب نیست و ایشان همیشه بخصوص در این شرایط به وحدت و همدلی و همراهی توصیه کرده‌اند.

کاظمی با اشاره به حوادث دی‌ماه 96، گفت: نمی‌دانم آبشخور این بیانیه با جرقه‌ای که دی‌ماه 96 زده شد یکی است یا خیر، اما ما کسانی راداریم که فکر نکرده تصمیماتی می‌گیرند. آن‌ها اقداماتی می‌کنند و همیشه جمعیتی داریم که کاسه داغ‌تر از آش هستند و از رهبری و فرمایشات رهبری جلو می‌افتند. در طول تاریخ هم به همین شکل بوده وعده‌ای تندرو و افراطی، رهبری را هم دور زده‌اند و رهبران انقلاب را درگذشته دور زده‌اند که بارها حضرت امام (ره) از این افراد به‌عنوان متحجرین نام برده است و به آن‌ها تشر زده و از آن‌ها خواسته که سر عقل بیایند.

او ادامه داد: این طیف‌ها تندرو و افراطی هستند که گاهی عملکرد رهبران را قبول ندارند و آن‌ها را دور می‌زنند. آبشخور این طیف را غیر از جهالت و نادانی، هدایت خارجی می‌دانم. ممکن است این هدایت ناخواسته باشد و افرادی که این اطلاعیه را دادند مستقیم توسط عناصر خارجی راهبری نشده باشند، اما آن‌ها در لاک این افراد رفته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها