کد خبر: 188068
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۱:۵۸:۰۰
| |

یوسفیان ملا:

آینده برجام به دستاویزی برای تسویه حساب جناح‌ها تبدیل نشود/ باید مُرده برجام با وحدت مسئولان دفن شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده برجام نباید به دستاویزی برای تسویه حساب جناح‌های راست و چپ تبدیل شود.ب اید مُرده برجام با وحدت مسئولان دفن شود تا بوی تعفن آن جامعه و جمهوری اسلامی را دچار چالش نکند.

آینده برجام به دستاویزی برای تسویه حساب جناح‌ها تبدیل نشود/ باید مُرده برجام با وحدت مسئولان دفن شود
کد خبر: 188068
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۱:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان‌ملا، در خصوص با اشاره به فرا رسیدن زمان اعلام ترامپ مبنی بر ماندن یا خروج از برجام در 22 اردیبهشت ماه، گفت: علی رغم اینکه جمهوری خواهان آمریکایی به شدت مخالف برجام بودند اما امروزه مشاهده می شود که اختلافاتشان با دموکرات ها را بروز نمی دهند و همگی تلاش می کنند با ترامپ اتحاد داشته باشند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت: می توان اذعان کرد که ایالات متحده از برجام خارج شده و با عمل نکردن به وعده ها و تعهداتش به نوعی تحریم ها علیه کشورمان را بازگردانده است؛ از این رو آمریکا صرفا به دنبال فضاسازی منفی و خروج رسمی از توافقنامه است که برای مواجه با این موضوع باید آماده شویم.

خروج احتمالی ترامپ از برجام نباید سبب دعواهای سیاسی و اتهام زنی ها شود

او با اشاره به اینکه در صورت خروج احتمالی ترامپ از برجام نباید دعواهای سیاسی و اتهام زنی ها شروع شود، ادامه داد: همگان به خوبی می دانند که تنش های سیاسی و جناحی صرفا به جامعه آسیب خواهد زد و این مهم هدف غایی ایالات متحده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه آمریکا در تلاش است با برهم زدن برجام در کشورمان چالش ایجاد کند، تصریح کرد: جناح های سیاسی نباید با اختلاف افکنی در خصوص توافقنامه برجام زمینه تنش زایی و تسویه حساب های سیاسی را ایجاد کنند؛ به نوعی آینده برجام نباید به دستاویزی برای تسویه حساب جناح های راست و چپ تبدیل شود.

نباید بوی تعفن مرده برجام جامعه را دچار چالش کند

یوسفیان‌ملا افزود: باید مُرده برجام با وحدت مسئولان دفن شود تا بوی تعفن آن جامعه و جمهوری اسلامی را دچار چالش نکند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد امروزه علاوه بر اینکه مسئولان باید با یکدیگر وحدت بیشتری داشته باشند، همچنین باید تهدید خروج ترامپ از برجام را به فرصت تبدیل کرده و به دنیا نشان دهند که ایران همواره به تعهدات بین المللی پایبند بوده و ایالات متحده بدعهدترین مذاکره کننده در دنیا است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها