کد خبر: 658724
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۸:۱۰:۴۱
| |

کشف اجساد مادر و دختر پولدار، فرضیه قتل را پررنگ کرد

پلیس در حال تحقیق درباره علت فوت مادر و دختری است که اجسادشان در خانه‌شان پیدا شد.

کشف اجساد مادر و دختر پولدار، فرضیه قتل را پررنگ کرد
کد خبر: 658724
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۸:۱۰:۴۱

جسد مادر و دختری که از چند ماه قبل خبر مفقود شدنشان به پلیس اعلام شده بود در حالی در خانه‌شان پیدا شد که احتمال می‌رود آنها به قتل رسیده باشند.

به گزارش سایت جنایی، فرضیه قتل در حالی  روی میز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد که پیش از این، مفقود شدن مادر و دختر اعلام شده و طی چند ماه تحقیقات هیچ ردی از آنها بدست نیامده بود. پس آن اجازه ورود به خانه آنها صادر و اجسادشان در دو اتاق جداگانه پیدا شد.

در مورد مرگ مشکوک مادر 75 ساله و دختر میانسالش هنوز نیاز به تحقیقات دقیقی است چون با توجه به وضع پیکرها کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه کشف اجساد نتوانستند علت مرگ آنها را اعلام کنند.

تحقیقات برای یافتن ردی از این مادر و دختر از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.  برادرزاده زن مسن به خاطر غیبت طولانی مدت عمه‌اش نگران او و فرزندش شد. به همین دلیل به محل زندگی آنها که برجی در محله جردن بود،‌ رفت و نتیجه‌ای نگرفت.

در ادامه با پیگیری این مرد تحقیقات ادامه یافت ولی همچنان خبری از عمه و دختر عمه اش نبود. حتی با بررسی حساب‌های بانکی دو زن مفقود شده مشخص شد از حساب‌هایشان هم برداشت نشده است.

در پی این اتفاق برادرزاده باز هم سماجت به خرج داد و در نهایت موفق به اخذ دستور ورود به خانه آنها شد. به این ترتیب ماموران آتش‌نشانی در حضور ماموران پلیس در واحد مادر و دختر را باز کردند. وقتی حاضران به داخل خانه رفتند با اجساد آنها در دو اتاق روبرو شدند. این در حالی بود که خانه بهم ریخته بود، اما به خاطر مدتی که از مرگشان گذشته بود علت این اتفاق برای کارشناسان پزشکی قانونی قابل تشخیص نبود. به همین دلیل قرار است کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات دقیق علت مرگ را بررسی و اعلام کنند.  همچنین کارآگاهان اداره آگاهی در حال تحقیق هستند تا مشخص شود اموالی از آنجا سرقت شده یا خیر.

در مرحله تحقیقات اولیه برادرزاده زن 75 ساله گفت: عمه‌ام و دخترش پولدار بودند و زیاد با کسی رفت و آمد نداشتند. من یکی از معدود اقوامشان بودم که گاهی به دیدنشان می رفتم. اما از زمستان سال گذشته خبری از آنها نداشتم. تلفن‌هایشان را هم جواب نمی‌دادند. به همین خاطر سراغ همسایه‌ها در برج محل سکونتشان رفتم و همسایه‌ها هم از آنها خبر نداشتند. به هر حال با توجه به اخلاقشان اول خیال کردم برای سفر به خارج از کشور رفته‌اند اما با بررسی بیشتر معلوم شد خارج از ایران هم نرفته‌اند. دست آخر توانستم حکم ورود به خانه‌شان را بگیرم که با اجسادشان روبرو شدیم.

در حال حاضر با توجه به فرضیات موجود احتمال قتل دور از نیست و بین فرضیات پلیس در حال بررسی است تا ماموران به نتیجه‌ای قطعی در مورد پرونده مرگ این مادر و دختر برسند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها