کد خبر: 657320
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۳:۰۹
| |

آزار و اذیت ۲ دختربچه از سوی مرد 50 ساله

متهم در یکی از کوچه‌های شهر فیروزآباد ۲ نفر دختر بچه را اغفال کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

آزار و اذیت ۲ دختربچه از سوی مرد 50 ساله
کد خبر: 657320
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۳:۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: مردی ۵۰ ساله که اقدام به آزار و اذیت ۲ دختربچه کرده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدودا ۵۰ ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر ۲ نفر دختر بچه را اغفال کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مرد ۵۰ ساله را شناسایی و وی را در حالی که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر کنند.

جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها