کد خبر: 634484
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آزار شیطانی دختران نوجوان به دست کارگردان قلابی؛ طعمه‌هایی که فریب وعده شهرت را خوردند

پرونده مردی که متهم است با عنوان کارگردان دختران نوجوان را اغفال کرده و آزار داده است، روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

آزار شیطانی دختران نوجوان به دست کارگردان قلابی؛ طعمه‌هایی که فریب وعده شهرت را خوردند
کد خبر: 634484
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰

مردی میانسال که با عنوان کارگردان دختران نوجوان را آزار و اذیت می‌کرد، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی میانسال است با جعل عنوان کارگردان چند دختر را اغفال کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

اولین بار زنی میانسال از این مرد به پلیس شکایت کرد. او به ماموران گفت دختر نوجوانش به دست مردی آزار و اذیت شده است.

پلیس از دختر نوجوان خواست آنچه را اتفاق افتاده است شرح دهد. این دختر گفت: من به کلاس‌های خصوصی می‌رفتم. مربی به من گفت با توجه به اینکه به لحاظ ظاهری شرایط مناسبی دارم می‌تواند کاری کند که با یک کارگردان ملاقات کنم و به شهرت برسم. من هم قبول کردم. او مرا به خانه‌ای برد که گفته می‌شد دفتر کارگردان است. من به مربی‌ام اعتماد و حرفش را باور کردم. وقتی وارد خانه شدیم او به من گفت با عالم دیگر ارتباط دارد و می‌تواند انرژی‌های منفی را از من دور کند. بعد به من تعرض کرد.

او ادامه داد: از وقتی این اتفاق برایم افتاده خیلی حالم بد است. آن روز اصلاً حال خوبی نداشتم، وقتی به خانه رفتم مادرم از من پرسید چه شده است اما توضیح ندادم. می‌ترسیدم حرف بزنم. ضمن اینکه مرد کارگردان مرا تهدید کرده بود که به کسی چیزی نگویم؛ اما آن‌قدر حالم بد شد که مادرم فهمید اتفاقی افتاده و به زور وادارم کرد بگویم چه شده است. بعد هم شکایت کردیم.

در حالی که تحقیقات درباره این شکایت آغاز شده بود، شکایت مشابه دیگری به ماموران داده شد. در شکایت جدید هم پدر دختر نوجوانی موضوع را مطرح کرده و مدعی شده بود دخترش مورد آزار قرار گرفته است.

او گفت یک مربی، دخترش را به مردی معرفی و آن مرد هم به دختر تعرض کرده است. به این ترتیب زن مربی و مرد کارگردان بازداشت شدند.

با توجه به مطرح شدن مساله تجاوز، پرونده به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی شاکیان یک به یک در جایگاه حاضر شدند، جزئیات را شرح دادند و خواستار مجازات متهم شدند.

یکی از شکات گفت: من به‌تازگی متوجه شدم چند دختر دیگر از جمله دوست خودم هم گرفتار این مرد شده‌اند اما از ترس خانواده‌شان شکایتی نکرده‌اند. من از خانم مربی هم شکایت دارم.

در ادامه نوبت به زن مربی رسید. او مدعی شد خودش هم قربانی کارگردان شده است و گفت: این مرد من را هم مورد آزار و اذیت قرار داد. من هم از او شکایت دارم.

سپس نوبت به متهم اصلی رسید. او همه اتهاماتش را انکار کرد و گفت: این دخترها خودشان به خانه من آمدند و آزار و اذیتی هم در کار نبود.

در نهایت قضات برای رسیدگی به پرونده ادامه جلسه را به بعد موکول کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها