کد خبر: 634697
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ ۰۷:۱۱:۱۲
| |

اغفال سیاه پسران نوجوان با وعده بازی در تیم‌های مطرح فوتبال

مرد شیطان صفت ۱۵ پسر نوجوان را فریب داده اما تاکنون فقط ۶ نفر از او شکایت کرده‌اند.

اغفال سیاه پسران نوجوان با وعده بازی در تیم‌های مطرح فوتبال
کد خبر: 634697
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ ۰۷:۱۱:۱۲

مردی با این ادعا که با تیم‌های مطرح فوتبال در ارتباط است پسران نوجوان را اغفال می‌کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

به گزارش اعتمادآنلاین،‌ حدود دو ماه قبل خانواده‌ای با مراجعه به پلیس تهران از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از پسر نوجوان‌شان شکایت کردند.

با طرح این شکایت پرونده به مرجع قضایی فرستاده و با دستور قضایی تحقیقات آغاز و معلوم شد پسر نوجوان این خانواده فریب مردی را خورده که با جا زدن خود به عنوان فردی که در زمینه ترانسفر بازیکنان فوتبال فعالیت دارد به مقابل باشگاه ورزشی این نوجوان در شرق تهران رفته و فریبش داده است.

پسر نوجوان گفت: مردی به من گفت می‌تواند بعد از مدتی کوتاه من را به یکی از تیم‌های مطرح فوتبال نوجوان در تهران معرفی کند و اگر خوب بازی کنم حتی می‌تواند مرا به تیم ملی فوتبال نوجوانان ببرد.

در تحقیقات مشخص شد همین وعده پوشالی باعث فریب پسر نوجوان از سوی این مجرم شد. قربانی این آزار در ادامه تحقیقات گفت: فردی که مرا فریب داد دو همدست هم داشت. آنها یک روز به بهانه اینکه می‌خواهند مرا سر تمرین ببرند تا مربی اصلی وضعیت بازی مرا بررسی کند، دنبالم آمدند. آنها اول با چرب‌زبانی خواستند من را ببرند اما وقتی مخالفت کردم مرا با زور در خودرو انداختند و ربودند. بعد هم به خانه‌ای در شرق تهران بردند و نقشه خود را عملی کردند.

همچنین معلوم شد متهم اصلی پس از آزار و اذیت نوجوان فریب‌خورده مدعی تهیه فیلم شده و تهدید کرده اگر شکایت کند آن فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کند تا آبروی او و خانواده‌اش برود. به همین خاطر پسر نوجوان چند هفته این راز را پنهان کرده بود اما چون دچار ناراحتی روحی شده و خانواده‌اش به تغییر رفتارش حساس شده بودند ماجرا را با آنها در میان گذاشت.

با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی آغاز شد و خانواده پنج پسر نوجوان دیگر هم به اداره پلیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

با مراجعه شاکیان جدید تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه یافت و معلوم شد که متهم اصلی که آزارگر بوده و فیلم سیاه تهیه می‌کرده فردی ۲۶ ساله و سابقه‌دار است. همچنین معلوم شد که او به اتهام جرائم مشابه دو سال را در زندان رجایی‌شهر کرج به سر برده و بعد از آن آزاد شده و بر اساس شواهد و مدارک به دست آمده از چند ماه پیش جرائمش را از سر گرفته است.

سرانجام ماموران رد این متهم فراری را در خانه ویلایی اجاره‌ای در شمال کشور زدند و عازم شمال شدند و متهم را که برای تفریح رفته بود شامگاه سه‌شنبه یازدهم مهر جاری در حالی که با دختر مورد علاقه‌اش در حال خوشگذرانی بود، بازداشت کردند.

در پی دستگیری این متهم او به تهران انتقال یافت و در تحقیقات اولیه تاکنون اعتراف کرده است که ۱۵ پسر نوجوان را اغفال کرده و بیشتر نوجوانان که سراغشان رفته از خانواده‌هایی با وضع مالی مناسب بوده‌اند.

با توجه به اینکه در حال حاضر فقط شش نفر از قربانیان شکایت کرده‌اند تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان ادامه یافت و مشخص شد دو نفر قربانیان این متهم سابقه‌دار با توجه به اتفاقی که برایشان رخ داده با خانواده‌هایشان کشور را ترک کرده‌اند.

در حال حاضر همدستان فراری متهم تحت تعقیب قرار دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها