کد خبر: 655926
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۲۱:۳۰:۴۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چوبه دار در انتظار مردی که به خاطر تهمت ناموسی به همسرش آدم کشت

حکم قصاص مردی که پسرخاله همسر صیغه‌ای خود را با خودرو زیر گرفته و کشته است، تایید شد.

چوبه دار در انتظار مردی که به خاطر تهمت ناموسی به همسرش آدم کشت
کد خبر: 655926
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۲۱:۳۰:۴۸

مردی که در انتقام‌گیری خونین پسرخاله همسر صیغه‌ای خود را کشته‌ است پای چوبه‌ دار رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که شوهر صیغه‌ای زنی به نام زیباست با پسرخاله او درگیر شد و مرد جوان را با نیسان زیر گرفت و کشت. هرچند متهم در جلسه دادگاه قتل را انکار کرد اما مدارک موجود نشان می‌دهد او مرتکب قتل شده‌ است.

سال 1401 بود که ماموران در جریان تصادف شدید مرد جوانی با ماشین قرار گرفتند. مجروح به نام بهنام به بیمارستان منتقل شد و به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد. پلیس با بازجویی از شاهدان متوجه شد عامل تصادف راننده یک نیسان بود که پلاک خودرو را پوشانده ‌بود.

وقتی ماموران خانواده بهنام را مورد پرسش قرار دادند، متوجه شدند او با شوهر صیغه‌ای دخترخاله‌اش درگیری داشت. به این ترتیب مظنون به نام بهرام بازداشت شد. او در تحقیقات مدعی شد نقشی در قتل بهنام نداشت اما پلیس متوجه شد او صاحب یک نیسان آبی است و در زمان تصادف بهنام نیز در همان منطقه بود.

بهرام در ادامه بازجویی‌ها گفت: زیبا را صیغه کرده‌ بودم و با هم زندگی می‌کردیم تا اینکه متوجه شدم با پسرخاله‌اش اختلاف پیدا کرده ‌است. اختلاف، ناموسی بود و او به همسر من تهمت زده‌ بود. همسرم از من خواسته بود او را از زندگی حذف کنم. به همین خاطر عمدی با ماشین به او زدم و او را کشتم.

با اظهارات این مرد، همسر صیغه‌ای وی بازداشت شد اما ادعا کرد دستور قتل پسرخاله‌اش را صادر نکرده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای ‌دم بهنام درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

سپس بهرام در جایگاه قرار گرفت. او گفت: سوار بر نیسان به سمت تهران حرکت می‌کردم که با یک وانت برخورد کردم. راننده با من درگیر شد و دعوا میان ما بالا گرفت. من سوار ماشین شدم اما راننده وانت مرا تعقیب کرد. نرسیده به پارچین به انتهای خیابانی رفتم  که در آن  کانال آب بود و تردد در آن کم بود. من نیم ساعتی آنجا ماندم تا راننده وانت مرا گم کند. در ماشین نشسته بودم که یک‌باره پسرخاله همسرم را اتفاقی دیدم که از خانه‌اش خارج شد. چون شب قبل با او درگیر شده بودم به سمتم حمله‌ور شد. او سنگی از روی زمین برداشت و می‌خواست آن را به سمت شیشه ماشینم پرتاب کند که سوار ماشین شدم تا فرار کنم؛ اما ماشین ناخواسته منحرف شد و با او برخورد کرد.

در ادامه زیبا در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: من دستوری به همسرم نداده بودم. چند سال قبل با مردی ازدواج کردم و به دلیل اعتیاد شدید و مشکلاتی که داشت از او جدا شدم، او با بهنام پسرخاله‌ام رابطه نزدیکی داشت و دوست بودند برای همین بهنام اطلاعات مربوط به من را به او می‌داد. وقتی دوباره ازدواج کردم بهنام و شوهر سابقم من را زن فاسدی خطاب کرده‌ و گفته‌ بودند با مردان زیادی رابطه دارم. این موضوع به شدت من را عصبی کرد و با پسرخاله‌ام دعوا کردم اما درباره قتل او با شوهرم هیچ صحبتی نکرده‌ بودم و این دروغ است.

متهم گفت: بهرام خودش تصمیم به قتل گرفته و من هیچ نقشی در آن نداشتم. بهرام چند باری به خاطر این موضوع با بهنام درگیر شده‌ بود.

بعد از پایان گفته‌های متهمان و وکلای آنها هیات قضات شعبه 2 دادگاه کیفری‌استان تهران وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند این رأی مورد اعتراض قرار گرفت اما دیوان عالی کشور اعتراض را رد کرد و رأی صادره را مورد تایید قرار داد. به این ترتیب در صورتی که اولیای دم رضایت ندهند بهرام به زودی پای چوبه دار می‌رود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها