کد خبر: 653838
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۳:۲۹:۳۱
| |

سارق مسلح بانک شهر دستگیر شد

سارق با سلاح کلت کمری وارد بانک شده و با تهدید اقدام به سرقت 29 میلیون تومان وجه نقد کرده و ضمن شلیک چند تیر هوایی گریخته بود.

سارق مسلح بانک شهر دستگیر شد
کد خبر: 653838
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۳:۲۹:۳۱

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح بانک شهر شعبه خیابان مولوی خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: در ساعت 11 و 30 دقیقه روز دهم اسفندماه طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از بانک شهر شعبه مولوی، بررسی موضوع به کارآگاهان اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه ارجاع شد.

سردار ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان اداره یکم راهی محل سرقت شدند و در بررسی‌های اولیه و میدانی مشخص شد مرد جوانی با سلاح کلت کمری وارد بانک شده و با تهدید اقدام به سرقت 29 میلیون تومان وجه نقد کرده و حین فرار برای ایجاد رعب و وحشت تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی بلافاصله هویت سارق مسلح را شناسایی کردند و مشخص شد بهزاد حدوداً 37 ساله یکی از مجرمان سابقه‌دار اداره یکم در گذشته است. کارآگاهان در گام بعدی با جمع‌بندی اطلاعات بدست آمده و هماهنگی قضایی سارق مسلح را امروز طی یک عملیات پلیسی و ضربتی در محدوده میدان محمدیه دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات سارق مسلح ضمن اعتراف اولیه به سرقت اظهار داشت اسلحه در اختیار یکی از دوستانش به نام مهرداد است که بلافاصله وی دستگیر کردند و اسلحه به همراه 17 فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سردار علی ولیپور گودرزی در پایان گفت: متهمان ضمن اعتراف به جرم‌شان با صدور قرار قانونی برای سیر مراحل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها